Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 2 – اتلتیکو 2؛ بفرمایید قهرمانی !

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برابر اتلتیکومادرید متوقف شد و دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد تا امیدهایش برای قهرمانی کم‌رنگ گردد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در هفته سی‌وسوم لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیکومادرید رفت و در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2-2 متوقف شد.

در این دیدار ابتدأ بارسا و روی اشتباه کاستا که دروازه خودی را باز کرد، در دقیقه 11 به گول برتری رسید.

8 دقیقه پس از این گول  برای اتلتیکو و روی اشتباه ویدال، پنالتی اعلام شد و تراشتگن ضربۀ کاستا را دفع کرد، اما داور بازی خطای تراشتگن را به دلیل بیرون بودن هر دو پایش از روی خط دروازه اعلام کرد و اجازه زدن پنالتی را برای بار دوم داد.

سائول برای زدن پنالتی دومی پشت توپ ایستاد و به راحتی دروازه تراشتگن را باز و بازی را در دقیقه 19 مساوی کرد تا  نیمۀ نخست این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 صاحب یک پنالتی شد و مسی با گول کردن آن پنالتی به هفتصدومین گول خودش رسید تا در کنار رونالدو به تنها بازیکنی فعال مبدل شود که به این تعداد گول می‌رسد.

در دقیقه 62 داور بار دیگر به اتلتیکو مادرید و روی خطای مدافعان بارسا، پنالتی اعلام کرد و باز هم سائول گولزنی کرد تا بازی 2-2 مساوی شود.

در ادامۀ بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید وبارسا دو امتیاز مهم را در خانه از دست داد.

بارسا با این تساوی با یک بازی بیشتر و 70 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و اتلتیکو با 59 امتیاز در رده سوم ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала