Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم زنان رئال رسماً راه‌اندازی شد + عکس و ویدیو

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید اعلام کرده است که تیم بانوان آنها در فصل 2021-2020 پریمرا ایبردرولا شرکت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لوس بلانکوس پس از خرید سهام تیم مادریدی سی دی تاکون سال گذشته با 300،000 یورو برای کسب یک امتیاز در لیگ هزینه کرد.

رئال مادرید پس از دریافت تأیید اعضای خود، موفق شد چراغ سبز را از فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) دریافت کند.

"رئال مادرید می خواهد اعلام کند که مستندات مربوطه را به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده است تا بتواند با جذب باشگاه دِپورتیوو تاکون، یک باشگاه فوتبال بانوان، همانطور که در مجمع عمومی فوق العاده اعضای متعهد برگزار شد، ادغام را موثرتر سازد.

"فدراسیون فوتبال سلطنتی اسپانیا به ما اطلاع داده است كه گفته است مستندات صحیح است، بنابراین وقتی فصل فعلی فوتبال 2019/20 به طور قطعی به پایان برسد، ادغام مؤثر خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid C.F. (@realmadridfem) on

"رئال مادرید از فصل 2020/21 رقابت های فوتبال بانوان را برگزار خواهد کرد که رئال مادرید به عنوان مکان مسابقات و تمرین های این تیم انتخاب خواهد شد.

"بخش فوتبال بانوان ما از تیم های بزرگسال و زیر 16 سال تا زیر 19 سال تشکیل خواهد شد، ساختار جوانان که به ما امکان می دهد تا به فلسفه خود در شناسایی ، آموزش و پرورش استعدادهای جوان وفادار باشیم.

وی ادامه داد: تیم های ما نیز از فصل 2020/21 رقابت های مربوطه خود را انجام می دهند، رئال مادرید با تعهد به ترویج فوتبال بانوان و کمک به پیشرفت و رشد آن در جامعه ما، مشتاقانه منتظر این چالش جدید است."

طبق گفته های خوزه فلیکس دیاز از مارکا، بازیکنانی همچون مایته اوروز کلوپ باشگاهی اتلتیک و دامیریس ایگورولا  و همچنین لوسیا رودریگز، رئال سوسیداد، مارتا کاردونا و ناهیکاری گارسیا در رادار رئال قرار گرفته اند.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid C.F. (@realmadridfem) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала