Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو در بایرن ماندنی شد

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ به توافق رسیدند تا فیلیپ کوتینیو بازیکن بارسلونا که بصورت قرضی در بایرن مونیخ بازی میکند برای مدت دو ماه دیگر در این تیم باقی بماند.

 به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو، آلوارو اودریوزولا و ایوان پریسیچ سه بازیکنی هستند که بصورت قرضی از تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اینتر میلان در آلیانز آرنا بازی می‌کنند.

این سه بازیکن قرار بود در تاریخ ۳۰ جون باشگاه بایرن‌مونیخ را ترک کنند اما حالا روزنامه بیلد آلمان گزارش می دهد که این سه نفر توافق کرده‌اند تا پایان فصل و دو ماه دیگر در این تیم بمانند و در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ کمک کنند.

باواریایی‌ها که پیش از این قهرمان بوندس‌لیگا شده است و امیدوار است که در ماه آگوست در ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا نیز بدرخشد، با تمدید بازیکنان قرضی جان تازه‌ای خواهد گرفت.

فیلیپیه کوتینیو هافبک هجومی و وینگر برازیلی بارسلونا در این فصل ۳۰ بار برای بایرن مونیخ بازی کرد و 9 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

با این که بایرن تایید کرده است که گزینه خرید ۱۲۰ میلیون یورویی فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی بارسلونا را فعال نخواهد کرد؛ و این مسئله به این معنا است که بارسلونا به دنبال پیدا کردن باشگاه جدید برای هافبک برازیلی خود در تابستان امسال با مشکل روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала