Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان فروش میلان به یکی از ثروت‌مندترین افراد جهان

© AP Photo / Alberto PellaschiarПрезидент футбольного клуба "Милан" Сильвио Берлускони с игроками после победы в товарищеском турнире "Трофей Луиджи Берлускони", 2007 год
Президент футбольного клуба Милан Сильвио Берлускони с игроками после победы в товарищеском турнире Трофей Луиджи Берлускони, 2007 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاریپوبلیکا مدعی شده است که پرونده خرید باشگاه میلان توسط برنار آرنو دوباره باز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، چندماه پیش بود که بحث خرید میلان توسط برنار آرنو مطرح شد و حتی با وجود تکذیب از طرف فرزندان آرنو، این شایعه فروکش نکرد تا اینکه دوباره امروز صبح، دوباره سوژه رسانه ها شد.

به گزارش کالچو فینانتزا و لاریپابلیکا، برخی منابع انگلیسی مستقر در لندن، جایی که دفتر اصلی موسسه الیوت قرار دارد، خبر از یک قرار ملاقات میان گوردون سینگر و برنار آرنو داده اند. گفته می شود این مذاکره بیشتر از آنکه یک آغاز باشد، ادامه مذاکرات است و برنار آرنو، یکی از ثروتمندترین مردان جهان قصد دارد با مبلغی در حدود 1 میلیارد یورو، میلان را خریداری کند.

View this post on Instagram

A post shared by Fan Page AC Milan🇮🇹 (@ac.milan_4ever) on

علاقه برنار آرنو به میلان:
برنار آرنو که مالک لویی ویتون و بسیاری از برندهای زیبایی به حساب می آید، پس از تایید پروژه استادیوم اختصاصی میلان، دوباره جذب روسونری شده و می خواهد از طریق برند میلان و ویژگی های شهر میلان، فعالیتش را گسترده تر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала