دعوا ادامه دارد؛ توییتر یک عکس از حساب ترامپ حذف کرد

© REUTERS / Leah Millisدعوا ادامه دارد؛ توییتر یک عکس از حساب ترامپ حذف کرد
دعوا ادامه دارد؛ توییتر یک عکس از حساب ترامپ حذف کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه اجتماعی توییتر یک عکس را از حساب توییتر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، در پی شکایت نشریه امریکایی نیویورک تایمز از آقای ترامپ به‌خاطر استفاده از یک عکس این نشریه و عدم رعایت حق کپی رایت، توییتر یک عکس را از حساب رئیس‌جمهور امریکا حذف کرد.

 این سومین بار است که توییتر اقدام به جرح و تعدیل یک حساب توییتری ترامپ می‌کند. پیش از این، توییتر در مورد کرونا و همچنان یک فلم نژادپرستانه نیز دست به تغییراتی در توییت‌های ترامپ زده بود.

توییتر پست ترامپ را تهدید به خشونت عنوان کرد - اسپوتنیک افغانستان
توییتر پست ترامپ را "تهدید به خشونت" عنوان کرد

در حساب توییتری ترامپ عکسی کار شده بود که در پس زمینه آن عکسی قرار داشت که از نظر حقوقی به روزنامه نیویورک تایمز تعلق داشته است. این روزنامه نیز به توییتر شکایت کرده و حالا عکس از صفحه ترامپ حذف شده است.

فیس‌بوک پیشتر نیز یک عکس را از حساب دونالد ترامپ حذف کرده بود که در عکس دو کودک خردسال دیده می‌شود. والدین کودکان به‌خاطر استفاده از عکس از او شکایت کرده بودند.

جنگ ترامپ با شبکه اجتماعی توییتر: یکی از دلایل مهم آغاز جنگ ترامپ با توییتر و متعاقب آن با شبکه‌های مجازی، احتمال رای گیری اینترنتی برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکاست که دموکرات‌ها خواهان آن هستند، اما جمهوریخواهان به شدت با آن مخالف هستند. ترامپ بر این باور است که رای گیری اینترنتی به نفع دموکرات‌ها بوده و شانس پیروزی آن‌ها را افزایش می‌دهد.
بعد از انتشار اخطاری از جانب توییتر پای توییت دونالد ترامپ، او تهدید کرد رسانه‌های اجتماعی که به سانسور صدای محافظه‌کاران می‌پردازند را تعطیل خواهد کرد.

 بعد از آنکه توییتر «اخطار راستی‌آزمایی» درباره یکی از توییت‌های دونالد ترامپ منتشر کرد، او تهدید کرده است آن دسته از رسانه‌های اجتماعی که از تفکرات او حمایت نمی‌کنند را تعطیل خواهد کرد.

رئیس‌جمهور مدرکی ادعا کرد، رسانه‌های اجتماعی تفکرات محافظه‌کاران را سرکوب می‌کنند و گفت دولت او «قوانینی سفت‌وسخت برای این شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد. یا آن‌ها را تعطیل خواهد کرد، قبل از این‌که اجازه دهد چنین اتفاقی هرگز دوباره رخ دهد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала