Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد خاص آقای ستاره برای آرسنال به ثبت رسید! + عکس

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم گابنی آرسنال با دو گلی که در دیدار برابر نورویچ به ثمر رساند به یک رکورد در تاریخ این باشگاه لندنی دست پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از درخشش فوق العاده در ترکیب دورتموند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم گابنی این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ شدند اما نهایتا او در نقل و انتقالات زمستانی سال 2018 لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرسنال 4 – برایتون 0؛ رکوردشکنی اوبا، دلیل برد بی‌دردسر توپ‌چی‌ها

با وجود عملکرد پر نوسان آرسنال طی یکی دو فصل اخیر اما اوبامیانگ یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و همواره عملکرد درخشانی ارائه داده است. مهاجم 30 ساله در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نیز آمار فوق‌العاده ای از خود به جای گذاشته و امید اول تیم لندنی برای گلزنی به حساب آمده است.

از دقایقی پیش اما دو تیم آرسنال و نوریچ در چهارچوب رقابتهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تا پایان نیمه اول با دو گل به سود توپچی‌های دنبال می‌شود. گل اول آرسنال اما توسط اوبامیانگ به ثمر رسید تا این بازیکن رکورد ویژه‌ای را به نام خود ثبت کند. اوبا حالا به بازیکنی از آرسنال تبدیل شد که در سریعترین زمان ممکن و با 79 بازی به رکورد 50 گل برای این تیم رسیده است.

پیش از اوبامیانگ به ترتیب تیری آنری بعد از 83 و یان راین پس از انجام 87 مسابقه برای آرسنال، توانسته بودند 50 گل وارد دروازه حریفان تیم لندنی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала