Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهم 3 - چلسی 2؛ شکست بد موقع آبی‌های لندن برابر چکش‌ها

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ویلیان بازیکن برزیلی چلسی Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
ویلیان بازیکن برزیلی چلسی  Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی در دیدار خارج از خانه مقابل وستهام با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی که پس از دوران از سرگیری دوباره فوتبال نتایج بسیار خوبی گرفته بود، شب گذشته در دربی لندن مقابل وستهام در دقیقه 89 دروازه اش را باز شده دید و در نهایت با نتیجه 2-3 مقابل وستهام شکست خورد.

در دقیقه 34 این دیدار، وستهام در شلوغی محوطه جریمه چلسی توسط «سوچک» به گل رسید که با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی این گل آفساید و مردود اعلام شد. در حالی‌که بازی روند متعادلی داشت در دقیقه 41 تیم چلسی صاحب ضربه پنالتی شد تا «ویلیان» برازیلی گلزنی کند.

اما در اوقات تلف شده بود که وستهام موفق به زدن گل تساوی شد. روی ارسال کرنر بوون، ضربه سر سوچک با عکس العمل ضعیف کپا و تعلل تامی آبراهام وارد دروازه شد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد. در دقیقه 51 «آنتونیو» مهاجم وستهام با تیزهوشی گلزنی کرد تا میزبان به کسب برتری امیدوار شود.

شاگردان «فرانک لمپارد» که نمی‌خواستند در این دیدار با شکست مواجه شوند بر حملات افزودند تا «ویلیان» در دقیقه 72 با ضربه آزاد تماشایی گل دوم خود و تیمش را ثبت کند. در حالی‌که چلسی برای رسیدن به گل بعدی تلاش می‌کرد، این وستهام بود که در دقیقه 89 با ضد حمله‌ای سریع و توسط «یارمالنکو» به گل سوم و پیروزی دست یافت.

شاگردان «دیوید مویس» در تیم وستهام که مدت‌ها بود به پیروزی نرسیده بودند با موفقیت در این دیدار به امتیاز 30 رسیده و تا رتبه شانزدهم بالا آمدند تا از خطر سقوط فاصله بگیرند.

چلسی هم در امتیاز 54 و رتبه چهارم باقی ماند، اما اکنون منچستریونایتد و وولورهمپتون با 52 امتیاز در تعقیب این تیم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала