اسرار حفظ جوانی

© Depositphotos.com / Vadymvdrobotدختر مقبول
دختر مقبول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادر 49 ساله با چهار فرزند اسرار زیبایی خود را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشنده ماکائو، که چهار فرزند بالغ داد، رازهای زیبایی نامشخص خود را فاش کرد.

بلا هرناندز خانم 49 ساله متولد فیلیپین، اعتراف کرد که دوستانش اغلباً او را با یک دختر جوان 30 ساله اشتباه می گرفتند. در اینترنت نیز، مردانی که بسیار جوانتر از بلا هرناندز هستند، سعی می کنند با وی معرفی شوند.

خواب آرام باعث زیبائی و عمر طولانی می شود - اسپوتنیک افغانستان
خواب آرام باعث زیبائی و عمر طولانی می شود

هرناندز برای حفظ جوانی، از پوست بدن خود مراقب می کند. هفته ای دو بار ، آب لیمو تازه را روی صورت خود اعمال می کند، 10 دقیقه آن را حفظ و سپس روی خود را با آب گرم می شوید. این خانم فیلیپینی معتقد است که آب لیمو پوست بدن را روشن می کند. همچنین، او همیشه قبل از خواب شاور می گیرد، حتی اگر بسیار خسته هم باشد. برای مرطوب نگهداشتن پوست صورت، هرناندز از ماسک خانگی آووکادو استفاده می کند، بعضی اوقات در حفظ موهای خود نیز از ماسک استفاده می نماید. او قسمتهای دیگر بدن را با روغن نارگیل مرطوب می کند.

این خانم هر روز زیاد آب می نوشد. او صبح را با چای داغ همراه با لیمو، عسل و زنجبیل یا زردچوبه با کمی مرچ سیاه شروع می کند. 

Jane Park - اسپوتنیک افغانستان
دختر زیبائی نوجوان ملیونر شد و از بیکاری خسته شد+عکس

هرناندز معمولاً برای صبحانه، آووکاد، تخم مرغ جوش داده یا املیت از تخم مرغ، در ناهار کاهو با سینه مرغ و اگر در رستوران ملاقات نداشته باشد "چیزی سبک" را در شام می خورد. بعضی اوقات چای با شیر را می نوشد، اما شکر کمی در آن می اندازد. هر روز، ویتامین C را برای حفظ ایمنی می نوشد و حداقل 4 بار در هفته ورزش می کند.

هرناندز اعتراف كرد، پس از آنكه 13 سال قبل به مرض سرطان که عاید حالش شده بود و او پیروز شد، حالا به صحت خود بیشتر توجه می کند.

او توضیح داد: "مرض سرطان، زندگی من را تغییر داد، اکنون حتی از هر نفس ام نظارت می نمایم. به وقت و انرژی خود ارزش می دهم." وی حتی مصروف ترین مردم را ترغیب کرد تا از صحت بدن خود مراقبت کنند و مواظب تمام بدن، افکار و روح خود باشند، وقت خود را  برای حفظ صحت خود اختصاص دهند و شوق به زندگی داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала