Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین مشتری گریزمن مشخص شد؛ ستارۀ فرانسوی هم‌بازی رونالدو می‌شود!

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسلونا که در وضعیت نه چندانی به سر می‌برد، اکنون پیشنهادی از باشگاه ایتالیایی دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت برای آنتوان گریزمن در بارسلونا بد می‌گذرد. مهاجم فرانسوی از زمان آمدن نیوکمپ با مشکلات بسیاری در این تیم مواجه بوده است. این بازیکن حالا با شایعات و اخباری در مورد جدا شدن از تیم کاتالان مواجه شده است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا برای ماندن گریزمن چه می‌کند؟

بر اساس گزارش، بارسلونا تصمیم گرفته گریزمن را بفروشد و این بازیکن را به یوونتوس پیشنهاد داده است. پائولو پاگانینی، خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که مذاکرات در حال پیشروی است و بارسلونا در نظر دارد که گریزمان را دز ازای پول و انتقال داگلاس کاستا و رابیو راهی تورین کند.

طبق این گزارش، دو باشگاه رابطه خوبی دارند و این را می توان در معاوضه پیانیچ و ارتور مشاهده کرد. ستین سرمربی بارسلونا در اقدامی عجیب به گریزمان در بازی مقابل اتلتیکو مادرید فقط چهار دقیقه فرصت داد، موردی که با واکنش تند برادر و پدر این بازیکن همراه شد. اگر گریزمن راهی تورین شود می تواند در کنار دیبالا و رونالدو خط حمله مرگباری را تشکیل بدهد و عملا مائوریزیو ساری یک خط حمله مهارنشدنی را در اختیار خواهد داشت.

فصل اول آنتوان در نیوکمپ خیلی پایین تر از سطح انتظارات بوده و به همین خاطر مهاجم فرانسوی به صورت جدی به جدایی فکر می کند و برنامه ای برای ماندن ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала