Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر راست بدهید؛ میلیک را بگیرید

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر آرکادیوش میلیک
آرکادیوش میلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناپولی از یوونتوس و تاتنهام تیم‌های خواهان مهاجم پولندی خود، درخواست برناردسکی یا لوکاس مورا را کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس و تاتنهام به آرکادیوش میلیک علاقه دارند و ناپولی در معامله برای فروش او به یکی از این دو باشگاه، لوکاس مورا یا فدریکو برناردسکی را درخواست می کند.

به نقل جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی اکنون روی جذب ویکتور اوسیمن کار می کند و به توافق با او نزدیک شده است. پس از توافق احتمالی با این مهاجم نیجریه ای، پارتنوپی مذاکرات را به منظور رسیدن به توافق با لیل آغاز خواهد کرد. اما اقدامات ناپولی برای خط حمله به اوسیمن محدود نمی شود و آنها می خواهند گزینه ای را به عنوان جانشین خوزه کایخون به خدمت بگیرند و تنها گزینه آنها برای جانشینی وینگر اسپانیایی، جنگیز اوندر از رم نیست.

علاقه ناپولی به برناردسکی و لوکاس مورا برای ورود به معامله میلیک
قرارداد آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی در تابستان 2021 به اتمام می رسد و نام این بازیکن در لیست فروش باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است. با توجه به گران بودن میلیک که مورد توجه تاتنهام و یوونتوس قرار گرفته، ناپولی بسته به اینکه کدامیک از این دو باشگاه قرار است برای او اقدام کند، گزینه هایی را برای ورود به معامله شناسایی کرده است. اگر بیانکونری برای مهاجم سابق آژاکس اقدام کند، ناپولی به گنجانده شدن نام فدریکو برناردسکی به معامله علاقه خواهد داشت اما اگر باشگاه انگلیسی وارد عمل شود، نام لوکاس مورا گزینه محتمل برای ورود به معامله خواهد بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала