Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون: هنوز هم آتش درون من شعله‌ور است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر بوفون دروزاره بان یوونتوس
بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس به بیان جدیدترین حرف‌هایش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان باتجربه و اسطوره باشگاه یوونتوس در این آواخر قراردش با این باشگاه را یک فصل دیگر تمدید کرد.

Buffon abbraccia Giorgio Chiellini, a cui cederà la fascia di capitano della Juventus - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ یوونتوس قرارداد کیه‌لینی و بوفون را تمدید کرد

درخشش بوفون در فصل روان نشان می‌دهد که این فوق ستاره دروازه‌بانی دنیا هنوز هم در فرم خوبی به سر می برد و هیچ علامتی از تمام شدن در او دیده نمی شود. بوفون در جدیدترین گفت و گوی خود با Randstad Italia در اینستاگرام گفته:«هنوز عطش زیادی برای موفقیت در من وجود دارد. من به بازی کردن ادامه می‌دهم زیرا حس خوبی دارم و می‌خواهم رقابت کنم. به علاوه همیشه می‌خواهم عملکرد خودم را بهبود بخشم.»

این دروازه‌بان افسانۀ بانوی پیر در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان داشت:«لحظه‌ای که شماره یک را بر تن کردم، عطشم برای موفقیت به کار تزریق شد. یک اجبار در خودم احساس می‌کردم تا حس بدی نداشته باشم و همیشه در بالاترین سطح بمانم. برای ۱۵ سال، من شوخی و عدم جدیت در کار را کنار گذاشتم. حالا یک پیر مرد شده‌ام اما می‌خواهم دوران جوانی‌ام را باز هم زنده کنم. این راز من برای ادامه دادن است.»
بوفون در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت:«به مدت 15 سال تفریح را کنار گذاشتم. حالا به عنوان یک بازیکن قدیمی و پا به سن گذاشته هنوز هم جوان به نظر می رسم. این رازی است که باعث شده تا من بتوانم به راه خود ادامه دهم. در 12 سال گذشته از پیروزی ها لذت کمی بردم و درباره شکست ها بسیار فکر کردم. لحظه ای که من به شماره یک تبدیل شدم،اشتیاقم تبدیل به عمل شد.این تعهدی است که خیلی بد به نظر نمی رسد و همیشه شما را در صدر نگه می دارد.»

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала