چرایی جلوگیری از ورود کرونا در کوریای شمالی

© REUTERS / KCNAچرایی جلوگیری از ورود کرونا در کوریای شمالی
چرایی جلوگیری از ورود کرونا در کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی درباره چرایی جلوگیری از ورود ویروس کرونا به طور کامل به این کشور روشنی انداخت. 
Лидер КНДР Ким Чен Ын на мероприятии в честь окончания строительства города в уезде Самджиен в КНДР - اسپوتنیک افغانستان
کیم جونگ اون، دوباره ناپدید شده است

به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی گفته است، که این کشور به طور کامل از ورود ویروس کرونای جدید جلوگیری کرده است. 

خبرگزاری رسمی کوریای شمالی گزارش داده است، که کیم جونگ اون با این که در نشست حزب کارگران که ریاستش را به عهده داشت هشدار داده که این موضوع نباید باعث ایجاد غرور بی‌جا و کاهش تلاش‌ها برای مبارزه با این ویروس منجر شود. 

کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی که روز پنجشنبه در یک نشست بزرگ سیاست بانکی کمیته مرکزی حزب کارگر کوریای شمالی شرکت کرده بود از کمیسیون مرکزی حزب کارگر و انسجام مردم که مانع ورود ویروس کرونا به درون کوریای شمالی شدند، سپاسگزاری کرد. 

در این گزارش آمده است: "رهبر ارشد محترم به طور خاص شش ماهه کنترل اضطراری و کارهای همه گیرشناسان دولت را تجزیه و تحلیل کردند و گفتند که با وجود بحران جهانی بهداشت، ما ویروس بدخیم را به طور کامل از ورود به قلمرو خود جلوگیری کرده و وضعیت پایدار ضد همه گیری را نگه می کنیم".

بر پایه گزارش این خبرگزاری، کیم جونگ اون خاطرنشان کرده است، که این یک دستاورد به لطف توانایی رهبری دور بین کمیته مرکزی حزب و انسجام بالای آگاهانه کل مردم، که به صورت یکجا و با دستور کمیته مرکزی حزب عمل می کند، بدست آمده و یک افتخار است". 

رهبر کوریای شمالی خواستار حفظ «هوشیاری حداکثری» برای مقابله با این ویروس شده است. 

یادآوری می کنیم، که در ماه حمل سال روان بسیاری از کشورها اوج بحران گسترش ویروس کرونا را می ‌گذارندند دولت کوریای شمالی اعلام کرد اقدامات پیشگیرانه در سطح ملی را افزایش خواهد داد.

خبرگزاری رسمی کوریای شمالی در آن زمان گفت دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب حاکم «کارگران کره» لایحه‌ای را جهت «اقدامات سراسری بیشتر» جهت محافظت از جان مردم و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا به مجلس این کشور تحویل داده است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این یک مقام کوریای شمالی نوشته بود، نزدیک پانصد فرد مشکوک به دچار شدگان ویروس کرونا در این کشور قرنطینه شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала