Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالوتلی به بوکاجونیورز؛ سوپر ماریو به آرجنتین می‌رود؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو بالوتلی
ماریو بالوتلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم پر حاشیه ایتالیایی ممکن است فصل بعد در خارج از ایتالیا و در آرجنتین به فوتبال حرفه ای اش ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریو بالوتلی که بیشتر با حواشی شناخته می‌شود تا توانایی‌های فنی‌اش، امسال پس از دوران کرونا با برشا تمرین نکرد تا علناً از این تیم اخراج شود.

این مهاجم که ماه آینده باید تولد 30 سالگی‌اش را جشن بگیرد هنوز می‌تواند در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کند اما باز هم با حاشیه‌هایش موجب رقم زدن یک پایان تلخ شده است، او و برشا به پایان خط رسیدند و حالا باید به دنبال تیمی جدید باشد.

به نقل از توتو اسپورت طبق گزارش چند منبع خبری از آمریکای جنوبی شامل رسانهTYC، بالوتلی توسط مینو رایولا، مدیر برنامه مشهور خود به بوکا پیشنهاد شده است. او می‌خواهد جا پای دنیله ده‌روسی بگذارد و در قاره آمریکا به فوتبالش ادامه دهد. بالوتلی می‌تواند قاره‌ای دیگر، کمتر روی خود فشار احساس کند و با توجه به حضور در سرزمینی دیگر شروعی تازه داشته باشد.

او تا امروز در تیم برشا در سری آ 19 بازی انجام داده بود و در این تعداد بازی 5 گل به ثمر رسانده است. در قرارداد بالوتلی با برشا قید شده بود اگر این تیم به سری بی سقوط کند خود به خود قرارداد طرفین فسخ می‌شود اما بالوتلی تا لحظه فسخ احتمالی (به دلیل شرایط بد برشا در جدول) صبر نکرد و زودتر اخراج شد!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала