Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعهد نامزد ریاست بارسلونا به هواداران: مسی برای همیشه نگه می‌دارم

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور فونت، یکی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، به هواداران این تیم تعهد می‌سپارد که در صورت پیروزی در انتخابات، شرایط حضور دائمی مسی را در این تیم مهیا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز نشریه  کادنا سر، در گزارشی مدعی شد که مسی مذاکرات برای تمدید قرارداد را از سوی مدیران باشگاه بارسلونا نپذیرفته و منتظر است تا کادر مدیریتی جدید باشگاه مشخص و پس از آن در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.

Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد و پی اس جی هم مسی را میخواهند

حالا ویکتور فونت، یکی از نامزدان ریاست باشگاه بارسلونا، از وضعیت پیش آمده استفاده کرده و به هواداران این تیم در گفت‌وگو با ویب سایت توتو مرکاتو، تعهد سپرد که در صورت رسیدن به ریاست باشگاه، مسی را مادام العمر در جمع آبی‌اناری‌ها حفظ خواهد کرد.

او گفت:"مسی بازیکن بازیکن بزرگ باشگاه و افسانۀ زنده باشگاه است. من معتقدم که او نه تنها به فوتبالش در این باشگاه خاتمه دهد، بلکه پس از خداحافظی از فوتبال هم در تیم نقش مهمی داشته باشد. او نقش مهمی در پروژه من دارد و در صورتی‌که من رییس باشگاه شوم، او را مادام العمر حفظ خواهم کرد".

این در حالی‌ست که اخیراً مسی بندی از قراردادش را که به او اجازه می‌داد تا در پایان فصل به صورت آزاد این تیم را ترک کند، فعال نکرد و در حال حاضر تصمیم دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала