Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس پیشین بارسا: نیمار تنها جانشین مسی است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar, futbolista brasileño
Neymar, futbolista brasileño - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساندرو راسل رئیس اسبق باشگاه بارسلونا میگوید اگر رییس بارسلونا بودم، دوباره با نیمار قرارداد امضا می کردم؛ او در زمین شخصیت فوق العاده ای دارد

به گزارش اسپوتنیک، رییس سابق بارسلونا بر این عقیده است که نیمار پس از مسی، تنها بازیکنی است که می تواند تفاوت های زیادی را برای تیمش رقم بزند. 

ساندرو راسل، رییس سابق باشگاه بارسلونا در گفت و گویی عنوان کرد که اگر هنوز سمتی در باشگاه داشت، نیمار را به نیوکمپ می آورد. 

به نقل از روزنامه مارکا، از زمانی که نیمار در سال 2017، بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، کاتالان ها هیچوقت، حداقل در مقیاس لیگ قهرمانان اروپا، به توفیق چندانی دست پیدا نکردند. راسل اما، در گفت و گویی با اسپورت، در خصوص نیمار صحبت کرد و گفت: 

"اگر رییس بارسلونا بودم، دوباره با نیمار قرارداد امضا می کردم چرا نیمار پس از لیونل مسی تنها بازیکنی است که می تواند تفاوت های زیادی را رقم بزند. نیمار در زمین شخصیت فوق العاده ای دارد. البته من با او دو قرارداد امضا می کردم، یک قرار داد در خصوص فعالیت های ورزشی و دیگری در خصوص رفتارهایش". 

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، در سال 2021 انجام خواهد شد و راسل بر این عقیده است که باشگاه باید ارزیابی درست و عمیقی از چشم انداز آینده، داشته باشد. رییس سابق بارسلونا، اظهار داشت: 

 "ما به عنون یک سازمان باید به سوی یک الگوی متمرکز برای باشگاه، حرکت داشته باشیم. باشگاه بارسلونا در حال حاضر شامل بخش های زیادی است و اگر به همه تیم ها و جوانان باشگاه نیاز داریم، باید بنشینیم و شرایط را به صورت عمیق، بررسی کنیم. اگر تغییر نکنیم، در زمین شکست خواهیم خورد چرا که موفق نشدیم همه جوانب را به درستی پوشش دهیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала