روسیه: امریکا قصد دارد به تعهدات تعلیق آزمایشات هسته‌ای پایان دهد

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: امریکا قصد دارد به تعهدات تعلیق آزمایشات هسته‌ای پایان دهد
روسیه: امریکا قصد دارد به تعهدات تعلیق آزمایشات هسته‌ای پایان دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه می‎‌گوید که امریکا در حال آماده‌سازی برای خروج از پیمان محدودیت آزمایشات هسته‌ای است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه (4 جولای) در بیانیه گفته که به نظر می‌رسد که امریکا در حال آماده سازی برای خروج پیمان داوطلبانه محدودیت آزمایشات هسته‌ای است.

وزارت خارجه روسیه: پیمان آسمان باز به خاطر امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه روسیه: پیمان آسمان باز به خاطر امریکا از هم می پاشد و این پسندیده نیست

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه اعلام کرد: تصور این است که واشنگتن در حال آماده سازی جامعه جهانی برای کنار گذاشتن پیمان داوطلبانه محدودیت آزمایشات هسته‌ای و در نتیجه برای نابودی کامل این پیمان که هنوز هم با امریکا برقرار است، می‌باشد.

این در حال است که امریکا روسیه را بر عدم پایبندی به پیمان محدودیت آزمایشات زیر زمینی هسته‌ای متهم می‌کند.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اتهامات مبنی بر عدم پایبندی به پیمان محدودیت آزمایشات زیر زمینی هسته‌ای را رد کرد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ادعاهای امریکا مبنی بر اینکه گویا روسیه با آزمایشات هسته‌ای مغایر با استاندارد امریکایی «قدرت صفر»، توقف آزمایشات هسته‌ای را نقض کرده، بدون هیچ گونه مستنداتی است. حتی خود امریکایی ها اعتراف می‌کنند که نه خبر دارند چه تعداد آزمایشی در سال 2019 انجام شده، و نه اینکه اصلا آزمایشی بوده یا خیر.

وزارت امور خارجه روسیه افزود: روسیه بر اساس تعهدات بین‌المللی اش، قرار نیست از استانداردهای امریکا در حوزه آزمایشات هسته‌ای پیروی کند. این اتهامات، به نظر می‌رسد، برای منحرف کردن توجه از پیمان منع جامع آزمایشات هسته‌ای است.

بر اساس این بیانیه، امریکا با امتناع از تایید و تصویب پیمان (منع جامع آزمایشات هسته‌ای)، این پیمان را در ورطه فروپاشی و نابودی قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала