Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو با دستمزدی هنگفت با یونایتد توافق کرده است

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، جیدون سانچو برای برای پیوستن به منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با شرایط به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد موضوع انتقال سانچو به یونایند جدی شده است و به نظر میرسد پدیده انگلیسی زردپوشان برای بازگشت به لیگ برتر چراغ سبز نشان داده است.

اعتقاد بر این است که سانچو در تابستان پیش رو به هدف اصلی نقل و انتقالات یونایتد تبدیل شده است، زیرا اوله گونار سلسشایر علاقه دارد تا با اضافه کردن این بازیکن، به قدرت تیمش در خط حمله اضافه کند.

با این حال باشگاه دورتمند اعلام کرده است، حاضر نیست با مبلغی کمتر از 100 میلیون پوند این ستاره اش را در لیست فروش قرار دهد.

این وینگر 20 ساله در کنار یونایتد از سوی باشگاه چلسی نیز دنبال میشود. این در حالیست که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی علاقه تیمش برای خرید سانچو را رد کرده است.

منابع خبری در انگلیس گفته اند که وی با برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ با قراردادی 5 ساله با دستمزد 140000 پوند در هفته که در طول مدت قرارداد به 200 هزار پوند نیز افزایش پیدا خواهد کرد، به توافق رسیده است.

هر چند  به نظر می رسد یونایتد و بوروسیا دورتموند بر سر مبلغ فروش سانچو تا کنون با هم اختلاف دارند، اما یک طرف قضیه حل شده، زیرا سانچو برای بازی در یونایتد آماده نشان میدهد.

سانچو در این فصل 32 بار در بوندسلیگا برای دورتموند به میدان رفته است که آمار 17 گل و 17 پاس گل را به ثبت رسانده است.

این هفته گزارش شد که یونایتد با توجه به بحران اقتصادی کرونا ویروس، نمی خواهد بیش از 50 میلیون پوند برای او بپردازد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала