Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایۀ رئال به بارسا؛ چند امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف داریم، سرجیو راموس؟

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در پیامی بامزه در توئیتر به تمسخر اختلاف امتیاز با بارسلونا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با توقف مقابل اتلتیکو در سه شنبه هفته گذشته به رئال مادرید فرصت داد تا با پیروزی مقابل ختافه گام بزرگی به سمت قهرمانی لالیگا بردارد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید - ختافه؛ کهشکانی‌ها به دنبال هموار کردن راه قهرمانی

صفحه توئیتر رئال مادرید به بهانه افزایش اختلاف امتیاز به عدد چهار با اشاره به شماره پیراهن سرجیو راموس کاپیتان تیم در پیامی در صفحه توییترش نوشته است:"چند امتیاز با رتبه دوم فاصله داریم، سرجیو راموس؟" رئال مادرید برای این توئیت تصویری از خوشحالی راموس پس از گلزنی مقابل ختافه را نشان داده است که پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی خوشحالی می کند و شماره چهار خود را به دوربین ها نشان می دهد.

حالا بارسلونا نه تنها چهار امتیاز عقب است بلکه با توجه به این که بازی رو در رو را از دست داده باید امیدوار باشد که رئال مادرید تا پایان فصل حداقل پنج امتیاز در پنج بازی بعدی از دست بدهد. رئال مادرید در حال حاضر با 74 امتیاز یعنی چهار امتیاز بیشتر از بارسلونا صدرنشین لالیگاست و در فاصله پنج بازی به پایان شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

در واقع رئال مادرید با سه برد و دو تساوی از پنج بازی بعدی نیز قهرمانی خود در لیگ اسپانیا را نهایی خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала