Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 5 – بورنموث 2؛ فرناندز کماکان دلبری‌ می‌کند + عکس

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد، حریفش را با نتیجه پرگول شکست داد و خودش را یک قدم دیگر به کسب سهمیه نزدیک‌تر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگیس، در ورزشگاه الدترافورد میزبان بورنموث بود و این تیم را با نتیجه سنگین شکست داد.

یونایتد در این دیدار از ابتدأ تیم برتر میدان بود و برای افزایش شانس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، سخت تلاش کرد و مزد زحماتش را نیز گرفت.

یونایتد در این دیدار دوبار با میسون گرینوود در دقایق 29 و 54، مارکوس راشفورد در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی، آنتونی مارسیال در دقیقه 2+45 و فرناندز در دقیقه 59 به گول رسید و دو گول بورنموث را جونیور ستانیسلاس در دقیقه 16 و جاشوا کینگ در دقیقه 49 از روی نقطه پنالی به ثمر رساندند.

در این دیدار برونو فرناندز هافبک پرتگالی یونایتد، درخشش بی‌نظیری داشت و با دو پاس پول و یک گول بهترین بازیکن زمین بود.

همچنان در این دیدار برای بار نخست و پس از فصل 11-2010، دو مهاجم یونایتد یعنی مارسیال و راشفورد، موفق شدند تا تمامی رقابت‌ها برای این تیم 20 گول به ثمر برسانند.

در دیگر دیدار که به صورت همزمان با این دیدار برگزار شد، لسترسیتی با نتیجه 0-3 کریستال پالاس را شکست داد اختلاف با چلسی را افزایش داد.

با این پیروزی یونایتد 55 امتیازی شد و با 1 امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به چلسی، به صورت موقت در رده چهارم قرار گرفت و بورنموث همچنان با 27 امتیاز تیم نزدهم جدول است و خطر حتمی سقوط را احساس می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала