Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ – لورکوزن ؛ حالا نوبت دوگانه است

© AP Photo / Matthias Schraderبایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب فینال رقابت های جام حذفی باشگاه های آلمان میان بایرن مونیخ و بایرلورکوزن برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی در رقابت های بوندسلیگا آماده است تا  امشب برای فتح دومین جام قهرمانی فوتبال آلمان وارد میدان شود.

از ساعت 11 امشب تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار پایانی رقابت های جام حذفآلمان در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف تیم فوتبال لورکوزن خواهد رفت.

بایرن مونیخ یکی از آماه ترین تیم های این فصل فوتبال اروپا به حساب می آید که با سرمربی اش هانسی فلیک توانست با رکورد بدون شکست در نیم فصل دوم رقابت ها به مقام قهرمانی رقابت های فوتبال باشگاهی آلمان دست پیدا کند.

مدیران باورایی ها برای به پایان رساندن فصلی درخشان نیاز به فتح دو جام داخلی فوتبال آلمان را دارند، زیرا آنان رویای فتح سه گانه را در سر دارند و امیدوارند امسال بتوانند تیم فوتبال بایرن مونیخ با فتح سه جام بوندسلیگا، حذفی و لیگ قهرمانان فصل درخشانی را سپری کند.

از سویی نیز برای روبرت لواندوفسکی مهاجم این تیم که فعلا بهترین گلزن رقابت های فوتبال باشگاهی است، این رویا اهمیت زیادی دارد. زیرا در صورتی که بایرن بتواند سه گانه بگیرد، شانس لوا برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال و توپ طلا بیشتر از سایر رقبا خواهد بود.

از سویی یاران ندیم امیری که فصل نسبتا خوبی را در رقابت های بوندسلیگا سپری کردند، با لغزش در هفته های پایانی فرصت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را از دست دادند و بجایش سهمیه حضور در رقابت های لیگ اروپا را کسب کردند.

لورکوزن با 63 امتیاز فصل را با ایستادن در رده پنجم به پایان رساند و راهی لیگ اروپا شد. آنان نیز امیدوارند تا با توجه به سختی این مسابقه؛ بتوانند در مقابل تیم آماده بایرن مونیخ حرفهایی برای گفتن داشته باشند و قهرمانی جام حذفی را از این تیم بگیرند.

لورکوزن دیدار رفت این فصل رقابت های بوندسلیگا را با نتیجه دو بر یک برده است و این نشان میدهد بایرن در مقابل این تیم لغزش داشته است، هر چند بایرن در نیم فصل اول رقاب ها با هدایت کواچ شرایط کنونی اش را نداشت.

قبل از آن لورکوزنی ها از سال 2015 دیگر به موفق به شکست مونیخی نشده بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала