ترامپ: به کودکان ما در مکاتب درس نفرت از کشور تعلیم داده می‌شود

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ: به کودکان ما در مکاتب درس نفرت از کشور آموزش داده می‌شود
ترامپ: به کودکان ما در مکاتب درس نفرت از کشور آموزش داده می‌شود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ در یک سخنرانی در ضمن صحبت درخصوص اعتراضات سراسری اخیر در آمریکا علیه بی عدالتی و نژادپرستی عنوان کرد که در مدارس این کشور به کودکان یاد می‌دهند که از کشورشان متنفر باشند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بامداد  شنبه به وقت آمریکا در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز استقلال این کشور مدعی شد در مدارس به کودکان آمریکایی نفرت از کشورشان تعلیم داده می‌شود.

ترامپ در سخنرانی در بنای یادبود راشمور در ایالت داکوتای جنوبی به مناسبت چهارم جولای گفت در مدارس آمریکا به کودکان ما نفرت از کشور خود تلقین می‌شود. وی افزود: ملت ما شاهد مبارزات بی رحمانه برای نابود کردن تاریخ خود، بدنام کردن قهرمانان، از بین بردن ارزش‌ها و تحریک فرزندان خود است.

Дональд Трамп выступает с речью в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: "فاشیسم چپ افراطی" قصد نابودی آمریکا را دارد

ترامپ به طور ویژه کسانی که مجسمه‌های رهبران کنفدراسیون‌ها را هدف قرار می‌دهند، متهم به تلاش برای سقوط این کشور کرد.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اعتراضات اخیر در این کشور گفت: شاهد ضرب و شتم‌های خشونت آمیز در شهر‌ها و خیابان‌های خود بوده ایم، که به هرحال از سوی لیبرال دموکرات‌های هدایت می‌شود.

او اعتراضات اخیر آمریکا را نتیجه سال‌ها تلقین شدید و مغرضانه در آموزش، روزنامه نگاری و دیگر نهاد‌های فرهنگی این کشور دانست.

ترامپ با انتقاد تلویحی از کسانی که مجسمه‌های نماد برده داری را سرنگون کرده اند، گفت: به کودکان ما در مدارس یاد داده می‌شود از کشور خود متنفر باشند و به این باور برسند که کسانی که این کشور را ساخته، قهرمان نبوده اند. نگاه افراطی به تاریخ آمریکا دروغ است.

رئیس جمهور آمریکا پیش از حضور در سالروز جشن روز استقلال این کشور نیز معترضانی که مجسمه‌های نماد کنفدارسیون‌ها را سرنگون می‌کنند، را به تلاش برای براندازی انقلاب آمریکا و تغییرات اساسی در این کشور متهم کرد. در جریان اعتراضات اخیر در آمریکا، بسیاری از مجسمه های نماد برده داری متعلق به رهبران کنفدراسیون ها به پایین کشیده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала