Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانه: برای فتح لیگ قهرمانان به بایرن مونیخ آمدم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر لروی سانه بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия
لروی سانه  بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لروی در نهایت از منچسترسیتی جدا و راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش اسپوتنیک، لروی سانه امروز با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد ۵ ساله امضا کرد. سانه که روز گذشته در تست پزشکی حضور یافت، به توافق کامل رسید و قراردادش را امروز منعقد کرد.

سانه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: سانه بایرنی شد؛ شماره 10 جدید باز هم وینگر راست است + عکس

او ساعاتی بعد از محرزشدن انتقالش به مونیخ، در فضای مجازی پست گذاشت و با سیتیزن‌ها وداع کرد. وینگر 24 ساله و ملی پوش آلمان‌ها با قراردادی به ارزش 49 میلیون یورو از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست.

سانه در خصوص پیوستنش به بایرن مونیخ گفت:«بایرن باشگاه بزرگی است و هدف های بزرگی دارد و این اهداف دقیقا به طرز فکری من می‌خورد، بی صبرانه منتظر تمرین با تیم هستم. اهداف من خیلی روشن است، میخواهم تا جایی که میتوانم جام ها را فتح کنم و در صدر این لیست لیگ قهرمانان است که تا به حالا او را نبردم.»

در همین حال، با توجه به اینکه اخیراً باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده بود که قصد دائمی‌کردن قرارداد فیلیپ کوتینیو را ندارد و این بازیکن در پایان فصل به بارسلونا باز خواهد گشت، قابل پیش بینی بود که بایرن پیراهن شماره 10 ستاره برازیلی را در اختیار سانه قرار دهد؛ اتفاقی که لحظاتی پیش به شکل رسمی رخ داد و باشگاه مونیخی اعلام کرد که مانه از فصل آینده با پیراهن شماره 10 باواریایی‌ها به میدان خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала