فرمان رئیس جمهور غنی برای ایجاد کمیسیون برگزاری مراسم خاک‌سپاری محمد یوسف غضنفر

© @/twitter.comرایزنی رئیس جمهور غنی با رهبری بانک جهانی
رایزنی رئیس جمهور غنی با رهبری بانک جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی، فرمانی را در خصوص تشکیل یک کمیسیون برای برگزاری مراسم تدفین محمد یوسف غضنفر صادر کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، طی فرمانی، یک کمیسیون را برای برگزاری «مراسم جنازه، تدفین و فاتحه‌خوانی» محمد یوسف غضنفر، نماینده فوق‌العاده رئیس جمهور در امور توسعه اقتصادی، تجارتی و کاهش فقر موظف کرده است. یوسف غضنفر شب گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

این کمیسیون به ریاست محمد شاکر کارگر، رئیس عمومی دفتر مقام ریاست جمهوری و عضویت نمایندگانی از وزارت‌های دفاع ملی، امور داخله، ارشاد، حج و اوقاف، اطلاعات و فرهنگ و هچنان دفتر شورای امنیت ملی، ریاست عمومی امنیت ملی، ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی و ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری، تشکیل شده است.

 محمد یوسف غضنفر بر اثر بیماری کرونا درگذشت  - اسپوتنیک افغانستان
محمد یوسف غضنفر بر اثر بیماری کرونا درگذشت

در این کمیسیون اما وزارت صحت عامه عضویت ندارد.

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری، در توییتی گفته است که طبق حکم رئیس جمهور غنی، این کمیسیون موظف است تا تدابیر همه‌جانبه را برای برگزاری مراسم خاص دولتی برای خاک‌سپاری و فاتحه‌خوانی محمد یوسف غضنفر در مرکز و ولایت‌ها روی دست بگیرد.

محمد یوسف غضنفر از متحدان رئیس جمهور غنی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بود. محمد اشرف غنی او را در نخستین فرمان پس از اجرای تحلیف، به عنوان نماینده فوق‌العاده خود در امور توسعه اقتصادی، تجارتی، و کاهش فقر گماشته بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала