قصد آمریکا برای پرتاب ماهواره جاسوسی مخفی به مدار

© Sputnik / NASA /  مراجعه به بانک تصاویر ایالات متحده آمریکا در نظر دارد ماهواره شناسایی مخفی خود را در مدار قرار دهد.
ایالات متحده آمریکا در نظر دارد ماهواره شناسایی مخفی خود را در مدار قرار دهد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده آمریکا در نظر دارد ماهواره شناسایی مخفی خود را در مدار قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ناسا اعلام کرده که  پرتابگر Minotaur-4 به منظور دفاع از منافع آژانس اطلاعات ملی هوافضای ایالات متحده آمریکا قرار است در تاریخ 15 ماه جولای با ماهواره مخفی به مدار زمین پرتاب شود.  

طبق اطلاعات اولیه، این پرتاب قرار است از میدان فضایی Wallops ، در سواحل اقیانوس اطلس واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا انجام شود.

ناپدید شدن ماهواره مخفی ایالات متحده در فضا - اسپوتنیک افغانستان
ناپدید شدن ماهواره مخفی ایالات متحده در فضا

خاطرنشان می‌گردد که این نخستین پرتاب از است که از میدان مذکور تحت کنترل نیروهای فضایی ایالات متحده که اخیراً تشکیل شده، انجام خواهد شد.

پرتابگر Minotaur-4 توسط شرکت نورثروپ گرومن و بر اساس موشک بالستیک بین قاره ای Peacekeeper ساخته شده است. این موشک قادر است بارهایی با وزن 1725 کیلوگرم را به مدار زمین خاکی کم (تا 185 کیلومتر) منتقل کند.

 و بر اساس موشک بالستیک بین قاره ای که قبلا صلح ساخته شد. این موشک قادر است محموله با  وزن 1725 کیلوگرم را به مدار نزدیکزمین  (تا 185 کیلومتر) منتقل کند.

پیش ازاین در تاریخ 17 جون سال جاری ناسا اعلام کرد که ماهواره کوچک   Red-Eye-2 پنتاگون، برای انجام و مطالعات وزارت دفاع آمریکا، از ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد.

ماهواره Red-Eye-2 تقریباً 110 كیلوگرم وزن دارد كه در ماه فبروری 2020 به کمک راکت Cygnus  آمریکا به ایستگاه فضایی پرتاب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала