Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان سبب اصلی پیوستن حکیمی به اینتر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل اشرف حکیمی مدعی‌ست که زیدان مسبب اصلی جدایی او از رئال مادرید است اما کونته وی را متقاعد کرد تا به اینتر بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، وکیل اشرف حکیمی می‌گوید که آنتونیو کونته این بازیکن را مجبور به ترک رئال مادرید و پیوستن به اینتر کرد.

آلخاندرو کامانو وکیل این بازیکن به روزنامه مراکشی مونتخب گفت: "او (کونته) با او در مورد این پروژه صحبت کرد. اما زین الدین زیدان دلیل انتقال حکیمی به اینتر است."

وی گفت: "او باید توضیح دهد که چرا هرگز بازیکن را نمی‌خواهد. من فکر نمی‌کنم با توجه به حضور بازیکنی مثل دنی کارواخال بازگشت به رئال مادرید مناسب باشد اما من مطمئن هستم که آینده حکیمی پس از این قدم رو به جلو، درخشان خواهد بود."

به طور گسترده‌ای گزارش شده که حکیمی برای انتخاب اینتر پول بیشتری از باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ و منچسترسیتی از دست داده و نماینده وی تأیید می‌كند كه كونته در طول روند مذاكره سرنوشت ساز بود: "مربی در تماس دائمی با حکیمی بود در مورد این پروژه در این باشگاه با او صحبت کرد بنابراین تصمیم گرفتیم برای انتقال به اینتر تصمیم بگیریم."

او افزود: "من فکر می‌کنم وقتی یک مربی سطح بالا مانند کونته با شما تماس می‌گیرد و واقعاً مصمم است که شما را در ترکیب تیمش قرار دهد، اثبات این است که شما بخش مهمی از این طرح هستید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала