Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در مورد خامس تصمیم گرفت

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکاتو مدعی شده که فلورنتینو پرز در باره خامس رودریگز ستاره کلمبیای رئال مادرید تصمیم گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در نبود فرصت بیشتر برای بازی در ترکیب رئال مادرید، خامس رودریگز آینده‌اش را تاریک می‌بیند. فلورنتینو پرز که در مورد آینده مرد کلمبیایی حُکمرانی کرده می‌خواهد وضعیت او باید حل شود.

رابطه بین زین الدین زیدان و خامس رودریگز به نظر خوب نمی‌رسد. مربی فرانسوی در این فصل از این بازیکن فقط در 8 بازی لالیگا استفاده کرده است و هافبک هجومی کلمبیایی از وضعیت فعلی خود راضی نیست. خامس با داشتن وضعیتی مشابه وضعیت گرت بیل، بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال می‌کند و اخیراً در اظهارات این هفته به "گل کاراکول" نارضایتی خود را ابراز کرد.

 

رودریگز با قیمت 25 میلیون یورو در دسترس است

در حقیقت طبق اطلاعات مارکا فلورنتینو پرز در مورد خامس رودریگز تصمیم گرفته و دوست دارد آن را در تابستان امسال برای جمع آوری پول نقد بفروشد. در پایان قرارداد سال 2021 رئال مادرید سال آینده بازیکن تهاجمی خود را آزادانه رها نخواهد کرد و مطابق گزارش رسانه‌های اسپانیایی آمادگی این باشگاه آماده پذیرش پیشنهاد 25 میلیون یورویی است. طبق گزارش‌ها بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر از جمله آرسنال، منچستر یونایتد و اورتون برای پیشنهاد خود به خامس رودریگز آماده اند. هنوز مشخص نیست که چه کسی موفق خواهد شد هافبک تهاجمی کلمبیایی را با قیمتی بیش از قیمت فعلی به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала