وضع اضطراری و ناگوار صحی در اسرائیل

© AFP 2023 / GALI TIBBONبنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل
بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتانیاهو وضع فعلی تکثر ویروس کرونا در کشور را اضطراری و فوق‌العاده نامید.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل اعلام نمود که اسرائیل در حالت فوق العاده وخیم اضطراری ویروس کرونا قرار داد که و دولت باید تدابیر جدی قیودات را اتخاذ نماید.

نتانیاهو از اعلام رژیم قرنطینه در سراسر اسرائيل خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
نتانیاهو از اعلام رژیم قرنطینه در سراسر اسرائيل خبر داد

وی گفت که «حملات ویروس کرونا» روز به روز افزایش یافته و در سراسر دنیا تکثر نموده است، و امواج جدید این ویروس سیستم صحت عامه اسرائیل را تهدید می نماید. بناً در چنین شرایط نمی تواند پارلمان عادی وظایف خود را انجام دهد».

به تاریخ 3 جولای وزیر صحت عامه اسرائیل اعلام نمود که کشور به امواج دوم کرونا ویروس مواجه شده است. به گفته  وی وزارت صحت  عامه به مقامان کشور پیشنهاد نموده است تا تعداد کسانی که در روز های مذهبی جمع می شوند و عبادت می کنند و یا در مراسم های اجتماعی جمع می شوند، محدود گردد. مالکین موسسات تفریحی که از موسسات شان  درآمد بدست میآرند، در این صورت با از دست دادن عاید شان، دولت جبران خساره را می پردازد. برعلاوه این وزیر خواهان فعالیت از فاصله دور مانند خانه، درس های انلاین شاگردان مکاتب و محصلین دانشگاه باید آنلاین صورت بگیرد.

طبق گزارشات موجوده، فعلاً در اسرائیل 29366 نفر آلوده به ویروس کرونا شده اند که در مجموع 17847 نفر از مرگ کرونا نجات یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала