Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس بارسا: قلب «لیونل مسی» همراه بارسلونا است، جدایی او شایعه است

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نسبت جدایی لیونل مسی از این تیم، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا نسبت به شایعاتی که اخیرا مبنی بر جدایی لیونل مسی ستاره آرژانتینی از جمع آبی اناری پوشان مطرح شده، واکنش نشان داد.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی یا بارتومئو؟ کدام یکی میرود؟
رییس باشگاه بارسلونا در خصوص شایعات جدایی ستاره آرجنتینی از باشگاه، بیان داشت:«نمی‌خواهم جزییات را شرح دهم زیرا تمرکز ما روی مسابقات و مذاکره با بازیکنان است اما مسی به ما گفته که می‌خواهد بماند و می‌خواهیم از حضور او بیشتر لذت ببریم. شکی نیست که او با بارسلونا ادامه می‌دهد. او بارها اعلام کرده که می‌خواهد فوتبالش را در بارسلونا خاتمه دهد.»
بارتومئو در ادامه درباره آینده کیکه ستین سرمربی بارسلونا هم اظهار داشت:«شایعات درباره ستین هم به وجود آمده است که آنها هم کاملاً کذب هستند. کیکه از حمایت کامل ما برخوردار است. ما تا هفته آخر لیگ می‌جنگیم و بعد هم لیگ قهرمانان را داریم. من بارسلونا را تیم پویا می‌بینم که راه‌های زیادی برای گلزنی دارد.»

البته لیونل رابطه مسی و بارتومئو خوب نیست. رسانه‌های مختلف بار‌ها اختلاف این 2 نفر را منعکس کرده اند. ابتدای سال آینده دوره ریاست بارتومئو به پایان می‌رسد و شاید مسی اجازه ندهد که او بار دیگر در سمتش ابقاء شود. فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در پیروزی شب گذشته بارسلونا توانست با ثبت 2 پاس گل مجموع پاس‌های منجر به گل خود را به عدد 19 برساند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала