نگرانی ناتو از طیارات جدید جنگی روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر سو-57
سو-57 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناتو از تسلیحات طیارات جدید شکاری روسیه به حیرت رفته بسیار نگران است.

به گزارش اسپوتنیک، انهدام اهداف در فاصله چند صد کیلومتری، آزمایش بمبها و راکت های جدید و دقیق ، مجموعه طیارات تعرضی -دفاعی نسل پنجم Su-57 پیشرفته الکترونیکی قادر خواهد بود تا تله های دشمن را دور بزند و دیواره تداخل رادار را بشکند.

در قدم اول موشکهای هوشمند ناتو را نگران نموده است.

Многофункциональные истребители Су-57 во время подготовки к открытию МАКС-2019 в Жуковском - اسپوتنیک افغانستان
برتری سو-57 روسی بر اف-35 امریکائی

جنگنده نسل پنجم Su-57 فقط طیاره جنگی نیست بلکه مجموعه جنگی است که شامل آخرین سلاح های مدرن هوائی است.

به گفته کارشناسان ، Su-57 مجهز با عقل مصنوعی است که در حال حاضر در اختیار قوای هوایی روسیه است. به طور مثال ، راکت های جدید ضد کشتی با برد تا 250 کیلومتر. نکته قابل توجه است که از هر لحاظ بی نظر است.

آلکسی لئونکوف ، کارشناس نظامی ، توضیح می دهد: "پیش از این ، تعیین هدف برای راکت های هوا به هوا یا هوا به زمین از طریق مبدل های آنالوگ منتقل می شد که مدت زمان مشخصی طول می کشید." در شرایطی جنگ، سلاح باید بسیار قابل اعتماد باشد و Su-57 با در نظر گرفتن این عوامل ایجاد شده است ، سیستم های آن کاملاً دیجیتالی هستند - انتقال یک مأموریت پرواز ، تعیین هدف ، توزیع مجدد اهداف در جریان یک ثانیه صورت می گیرد. "

مشتری جدید برای جنگنده روسی سو-57 - اسپوتنیک افغانستان
مشتری جدید برای جنگنده روسی سو-57

Su-57 نیز مانند سایر جنگنده های چند منظوره ، می تواند مهمات مهم هوا به هوا ، برد متوسط ​​و برد دور، هوا به سطح و همچنین بمب های هدایت شونده و قابل تنظیم را حمل کند.

"نبرد در زمین" بمب هوایی "هوشمند" KAB-250 ساخته شده است. پس از پرتاب، مسیر پرواز آن توسط سیگنال های سیستم ماهواره ای GLONASS اداره می شود. اکنون مهمات در زمین آزمایش می شود و حتی در شرایط جنگی نیز قابل آزمایش است - بمب افکن های S-34 KAB-250 تاسیسات شبه نظامی را در سوریه نابود کرد.

انحراف بمب از هدف صرف نظر از شرایط آب و هوایی و زمان روز صرفاً منفی دو متر است. این بمب امکان را به پیلوت می دهد که نه تنها تجهیزات و نیروی انسانی را در فضای آزاد، بلکه اهداف مستحکم دشمن را نیز نابود نماید.

طیارات جنگی مدرن سو-57  - اسپوتنیک افغانستان
اردوغان طیارات جنگی مدرن سو-57 می خرد

پاپوف می گوید: "به طور مثال در Su-30SM و Su-35 تا 25 درصد از مواد فلز نیستند." "این خیلی زیاد است ، بنابراین جنگنده با ابعاد مشابه بسیار سبک تر است. علاوه بر این ، انجن جدید باعث افزایش نسبت کشش 15 درصد دیگر می شود."

نام تجارتی طیاره جدید S-70 Hunter بدون سرنشین است، طیاره بدون سرنشین سنگین و یک جنگنده قوی می باشد - سال گذشته وزارت دفاع ویدئویی را منتشر کرد که در آن با حداقل فاصله از یکدیگر مانور در هوا را نشان می دادند.

به گفته کارشناسان ، در آینده امکان ایجاد تارهای کامل "طیارات شکاری" که بطور مستقل یا تحت کنترل و کنترل فقط یک پیلوت Su-57 کار می کنند ، ایجاد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала