Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو به دنبال جذب رایگان ستاره کلمبیایی رئال مادرید

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland
خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال هافبک کلمبیایی رئال به صورت رایگان است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اتلتیکومادرید از همشهری خود درخواست کرده تا خامس رودریگس، ستاره کلمبیایی را به صورت رایگان جذب کند.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
چهار باشگاه انگلیسی به دنبال جذب ستاره کلمبیایی رئال مادرید

اتلتیکو پا پیش گذاشته و خواهان جذب مجانی این بازیکن شده تا مشکل رئال را حل کند و خود این تیم نیز برای فصل آینده تجدیدقوا کند. ارتباط زیدان با ستاره کلمبیایی خوب نیست و جایی در برنامه‌های آینده او ندارد. هافبک کلمبیایی رئال مادرید پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال پیوست تا شاید دوباره بتواند با بازگشت زیدان به دوران خوبش بازگردد.

البته این اتفاق هیچ گاه نیفتاد و خامس تا حدی از شرایطش ناراضی است که درخواست کرده حتی با بازیکنان به اتلتیک بیلبائو نیز سفر نکند. به هر ترتیب، هیچ کس نمی‌تواند خامس را به خاطر شرایط پیش آمده سرزنش کند و نارضایتی او در مادرید کاملاً منطقی است.

رئالی‌ها به دلیل دستمزد بالای خامس به دنبال رهایی از این بازیکن هستند. اگرچه خامس با رئال تا سال 2021 قرارداد دارد ولی مسئولان مادریدی می خواهند از شر این دستمزد بالای ستاره نیمکت نشین رها شوند. در همین حال انریکه وارون (خبرنگار کلمبیایی نشریه آاس) |علام کرد مشکلات بین خامس و زیدان بسیار زیاد است و خامس تلاش می‌کند تابستان امسال از باشگاه خارج شود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала