بحث روی طرح تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی، بازگشایی مراکز آموزشی افغانستان

© وزارت صحت عامه بحث روی طرح تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی، بازگشایی مراکز آموزشی افغانستان
بحث روی طرح تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی، بازگشایی مراکز آموزشی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان از بحث روی طرح تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی، بازگشایی مراکز آموزشی این کشور با نمایندگان وزارت تحصیلات عالی و چند وزارت دیگر خبر داد. 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان امروز سه شنبه، 17 سرطان 1399 نوشت: کمیته اضطراری جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، امروز طرح بازگشایی مراکز آموزشی، مراکز ورزشی، تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی را طی نشستی زیر رهبری داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزدی وزیر صحت عامه و آقای محمد یعقوب حیدری والی کابل به بحث گرفتند.

اطلاعیه وزارت تحصیلات عالی افغانستان درباره آغاز درس های حضوری دانشگاه ها - اسپوتنیک افغانستان
اطلاعیه وزارت تحصیلات عالی درباره آغاز درس های حضوری دانشگاه ها

در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این نشست، اعضای کمیته نظریات و پیشنهادات شان را مبنی بر چگونگی بازگشایی مراکز آموزشی، مراکز ورزشی و تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و خصوصی ارایه نمودند. هم‌چنان در این نشست فیصله شد که طرح تنظیم اوقات کاری کارمندان دولتی و غیر دولتی در دو شفت در روزهاي طاق و جفت، بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به گونه تدريجي، مراکز ورزشی به گونه تدریجی با رعایت فاصله اجتماعی و حفظ الصحه به جلسه کابینه در هفته پیشرو مطرح می‌شود و روی آن تصمیم گرفته خواهند شد.
این وزارت افزوده است، که داکتر احمد جواد عثمانی، ضمن تاکید بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از جان مردم در برابر این ویروس گفت که وزارت صحت عامه یک ارزیابی را به راه انداخته است که در آن میزان معافیت شهروندان کشور را در برابر این ویروس مشخص می‌کند که نتایج این ارزیابی تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود.
داکتر عثمانی تاکید نمود، که در صورت بازگشایی مراکز آموزشی، مراکز ورزشی و هوتل‌هاي عروسي باید فاصله اجتماعی و حفظ الصحه از سوی مسئولان و مردم در نظر گرفته شود.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون بیش از 33 هزار بیمار کرونایی در افغانستان شناسایی شده و دانشگاه ها و مکتب های این کشور از آغاز سال نو خورشیدی تا اکنون رخصت می باشند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала