Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه تند بازیکن سابق بارسلونا به رئال مادرید!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال
دنی آلوز ستاره برزیلی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موضوع داوری در چند دیدار اخیر رئال مادرید بسیار خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بازگشت فوتبال و برگزاری دیدارهای لالیگای اسپانیا بسیاری از هواداران بارسلونا، تیم رئال مادرید را به سود بردن از VAR متهم کردند و اعتقاد داشتند این تکنولوژی در شرایط یکسان به سود رئال مادرید عمل می‌کند.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
حمایت سرمربی اتلتیکو از رئال در برابر اتهامات داوری

هرچند کارشناس‌های رسانه مارکا تصمیات داوری را صحیح خوانده و این مسئله را رد کرده اما جدیدترین جنجال در فوتبال اسپانیا مربوط به یک صحنه مشکوک پنالتی در دیدار رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو است. در این صحنه پای راموس روی پای رائول گارسیا، مهاجم تیم بیلبائو قرار گرفت و بازیکنان بیلبائو اعتقاد داشتند همان طور که برای رئال پنالتی گرفته شده این صحنه هم پنالتی است اما داور چنین اعتقادی نداشت.

پس از این اتفاق زیدان و رئالی‌ها از اینکه به آن‌ها تهمت سود بردن از داوری زده شده ناراحت شدند و به دفاع از حق تیم خود پرداختند و هواداران بارسلونا هم آن‌ها را شماتت کردند. حالا هم دنی آلوز، بازیکن سابق بارسا وارد معرکه شده و درباره صحنه فوق در توئیتر خود نوشته:«روزی به ما یاد دادند که باید بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنیم برای هدفمان تلاش کنیم وگرنه به آن نمی‌رسیم.»

آلوز به این ترتیب طعنه زده که رئال همه از داوری سود برده هرچند که راموس اعلام کرده پایش به طور اتفاقی روی پای حریف قرار گرفته است. باید دیدا فدراسیون فوتبال اسپانیا در واکنش به این اظهارات چه خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала