Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشانه‌های روشن از ماندن مسی در بارسلونا + عکس

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مسی در شهر بارسلونا، نشان می‌دهد که این بازیکن برنامۀ طولانی برای ماندن در این شهر دارد و از جمع آبی‌اناری‌ها جدا نخواهد شد.

به گزارش اسپوتینک، در چند روز آخر، بار دیگر شایعه جدایی مسی از بارسلونا اوج گرفته است و برخی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی اند که در صورت برگزار نشدن انتخابات زود هنگام توسط بارتومئو، این بازیکن در سال 2021 این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مسی اما با وجود چنین شایعات و آینده‌ای مبهم، چهارمین هوتل خودش را در بارسلونا خریداری کرد و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت خودش را در این شهر توسعه داد.

A post shared by 𝓜𝓲𝓵𝓮𝓷𝓪🦋 (@minasoares) on

او قبل از این سه هوتل دیگر را در مناطق ایبیزا، مایورکا و سیتجس خریده بود تا در حوزه سرمایه گذاری هوتل در کشور اسپانیا فعالیت زیادی داشته باشد.

هوتل جدید مسی چهار ستاره است و دارای 141 اتاق می‌باشد. این هوتل دارای یک سالون بدنسازی، استخر، سالون هُمایش، سرویس راهنمای گردشگری و فعالیت های کوهنوری و اسکی است که به نظر می رسد خرید آن یک سرمایه گذاری ارزشمند و بزرگ برای ستاره آرژانتینی بارسلونا باشد.

View this post on Instagram

A post shared by 𝓜𝓲𝓵𝓮𝓷𝓪🦋 (@minasoares) on

با توجه به این نشانه‌ها، به نظر می‌رسد که مسی برنامه طولانی برای ماندن در کاتالونیا دارد و بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

بسیاری از بازیکنان وقتی تصمیم می‌گیرند تا باشگاهی را ترک کنند، سرمایه خود را از آن کشور بیرون می‌کنند و یا هم از همان ابتدا در کشور خود شان سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نیاز برای بیرون کردن آن نشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала