هشدار وزارت صحت عامه به شماری از موسسه های تطبيق كننده عرضه خدمات صحی

© وزارت صحت عامه هشدار وزارت صحت عامه به شماری از موسسه های تطبيق كننده عرضه خدمات صحي
هشدار وزارت صحت عامه به شماری از موسسه های تطبيق كننده عرضه خدمات صحي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان به شماری از موسسه های تطبیق کننده عرضه خدمات صحی که تنخواه کارمندان صحی را به وقت اش نداده است، هشدار داد. 
تلاش وزارت صحت عامه برای برداشتن کمبود اکسیجن در درمانگاه های کووید-۱۹ - اسپوتنیک افغانستان
تلاش وزارت صحت عامه برای برداشتن کمبود اکسیجن در درمانگاه های کووید-۱۹

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان امروز نوشت: داكتر احمد جواد عثماني سرپرست و نامزد وزير صحت عامه، به دو موسسه تطبيق كننده عرضه خدمات صحي برَک (BRAC) و اهید (AHEAD) كه در پرداخت تنخواه های كارمندان صحي به ولایات تخار، سمنگان، نورستان و هلمند سهل انگاری کرده و در این زمینه به اسرع وقت اقدام نکرده اند هشدار می‌دهد؛ اگر معاشات کارمندان را الی یک هفته آینده پرداخت ننمایند، وزارت صحت عامه اقدامات تادیبی بیشتری را در مورد این موسسات خواهند گرفت.
در ادامه این هشدار نامه آمده است، که با وجود این که تمام اقساط پولی پروژه از سوی وزارت صحت‌ عامه به موقع در اختیار آنان قرار داده است؛ اما هنوز معاشات کارمندان پرداخت نگرديده است. هم‌چنان قرار است موسسات "اهید"، "برَک" و "جک" از سوی هیئت سه ارگان: وزرات‌های صحت عامه، مالیه و اقتصاد ارزيابي مالي شوند و مورد تفتيش قرار گيرند.

یادآوری می کنیم، که تنخواه کارمندان بهداشتی در حالی به وقت اش داده نمی شود، که آنها ماه ها است که در خط نخست مبارزه با بیماری ویروس کرونا قرار دارند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала