افشای تقلب‌کاری های ترامپ در نتایج امتحانات مکتب

© REUTERS / Leah MillisПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مری ترامپ، برادر زاده رئیس جمهور آمریكا در کتاب خود نوشت که ترامپ برای ورود موفقانه به دانشگاه در نتایج امتحان کنکور خود تقلب کاری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The New York Times مری، برادر زاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در کتاب خود نوشت که دونالد ترامپ برای این‌که بتواند با موفقیت شامل دانشگاه شود در نتایج امتحانات خود جعل‌کاری نموده بود.

مری ترامپ دختر فِرِد - برادر متوفی دونالد ترامپ است که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است.  

  سناتور آمریکایی: سخنان ترامپ پر از دروغ بود - اسپوتنیک افغانستان
سناتور آمریکایی: سخنان ترامپ پر از دروغ بود

به گفته مری، هنگام تحصیل در مکتب کوئینز- نیویورک  رئیس جمهور آینده ایالات متحده از یک همکلاسی خواسته بود که در بدل پول به جای وی در امتحان شرکت کند. به گفته وی، نمرات بالا که در اثر تقلب به دست آمد ، به ترامپ کمک کرد تا تا برای کسب تحصیل تا مرحله "اسپرانتوری" در دانشگاه معتبر وارتون و دانشگاه پنسیلوانیا ثبت نام کند.

 همچنین برادرزاده ترامپ توانایی رئیس جمهور در تصمیم گیری های مهم استراتژیک را زیر سوال برد و گفت: "ضمیر ترامپ مانعی بین او و دنیای واقعی بوده و هست و به واسطه پول و قدرت پدرش، او هرگز مجبور نبود به تنهایی مذاکره کند."

کتاب مری؛ برادرزاده ترامپ با وجود مخالفت کاخ سفید هفته آینده منتشر می‌شود. مری در این کتاب توضیح می‌دهد که چرا کاکای فریبکارش برای جهان خطرناک است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала