Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم رئالی‌ها از کنایه‌های بارسایی‌ها؛ به ما حسادت می‌کنند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کنایه‌های اخری بازیکنان بارسلونا در مورد داوری واکنش شماری از بازیکنان رئال مادرید را در پی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، صبر رئالی‌ها در حال تمام شدن است. آنها از کنایه‌هایی که از دیگر تیم‌ها و به ویژه از بارسایی‌ها این روزها می‌شنوند، کلافه شده‌اند و معتقدند که این موارد از حد خود گذشته است.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: "از این‌که می‌گویند توسط داوران برنده شدیم، خسته‌ شدم"

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی برابر بیلبائو به طور واضح در کنفرانس مطبوعاتی به این مورد اشاره کرده و گفت چرا مدام می‌گویید داوری‌ها به نفع رئال‌مادرید است. علامت کنایه‌آمیزی که جرارد پیکه بعد از مردود اعلام شدن گل مسی در بازی مقابل ویارئال نشان داد، خنده آرتورو ویدال و ستین سرمربی تیم و در نهایت حرف‌های بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا باعث خشم رئالی‌هایی شده است که هفتمین برده متوالی خود را مقابل بیلبائو به دست‌ آوردند و احساس می‌کنند که حریفان می‌خواهند با این حرف‌ها ارزش کار تیم‌شان را پایین بیاورند و همه چیز را به داوری‌ها ربط دهند.

این مورد البته فقط به بارسلونایی‌ها ختم نمی‌شود و دیگران مثل ایکر مونیان، کاپیتان بیلبائو نیز چنین کنایه‌هایی را در مورد رئال‌مادرید بیان کرده‌اند. مربیان، بازیکنان و حتی مدیران رئال‌مادرید سعی می‌کنند که آرامش خود را حفظ کنند و در مقابل صحبت‌های زهرآگین حریفان صبر پیشه کنند. البته آنها پیام‌های مثبتی هم از نفراتی چون سرمربیان رئال سوسیه‌داد و بیلبائو دریافت کردند، دو تیمی که به تازگی مقابل رئال‌مادرید شکست خورده‌اند و هر دو مربی از توانایی‌های تیم رئال به رهبری زین‌الدین زیدان تمجید کرده‌اند.

Судья показывает желтую карточку игрокам в матче с Барселона - Реал Мадрид  - اسپوتنیک افغانستان
سخنگوی بارسلونا: رئال مادرید به لطف داوری صدرنشین لالیگا نیست

بازیکنان رئال تحت فشار زیاد بابت نتایج ضعیف فصل گذشته قرار دارند اما آنها واکنش خوبی در این فصل نشان دادند و به ویژه در شرایطی که بحران کرونا ایجاد شد در زمینه کم کردن دستمزدهایشان هم با باشگاه همکاری خوبی داشتند و حالا هم در زمینه نتیجه‌‌گیری خوب عمل می‌کنند. بازیکنان فقط از اشتیاق خود برای رسیدن به دومین قهرمانی لیگ زیر نظر زیدان حرف می‌زنند و حرف‌های بازیکنان دیگر تیم‌ها را نیز ناشی از حسادت به شرایط فعلی رئال می‌دانند.

سرخیو راموس که این روزها با گلزنی‌های خود تبدیل شده به ستاره اول رئال، بعد از بازی گفت:«قهرمانی لیگ را داورها به تیمی نمی‌دهند یا نمی‌گیرند. بابت اینکه ما اول هستیم کسی نمی‌تواند به داورها ایراد بگیرد و آنها را در این راه تأثیر‌گذار بدانند. آنها هیچ نقش تعیین‌کننده‌ای در رتبه فعلی ما نداشته‌اند.»

تیتر امروز نشریه معتبر اسپانیایی «مارکا»:«خشم و حسادت؛ خشم رئال مادرید از صحبت‌های بارتومئو در مور سود بردن رئال مادرید از «VAR»

View this post on Instagram

#LaPortada "Es rabia y envidia" 🗞

A post shared by MARCA (@marca) on

تیتر امروز نشریه «آ.اس» هم در پیوند به جنجال‌ها  و انتقادهای داوری دیدارهای رئال مادرید است.

آ.اس نوشت:«رئال با «VAR» یا بدون آن صدر نشین لالیگا است»

View this post on Instagram

🌙 ¡Buenas noches! 🗞️ Esta es la #PortadaAS de mañana

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала