Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه، کاماوینگا و هاورتز 'چشم انتظار رئال'

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه از PSG، ادواردو کاماوینگا از رینس و هاورتز بازیکن بایرلورکوزن منتظر پیشنهاد از رئال مادرید هستند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از اینکه هیچ یک از بازیکنانی مدنظرش به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها گوش نمی‌دهند، خوشحال خواهد بود.

بیماری همه گیر کروناویروس محدودیت‌های مالی را در باشگاه‌های سراسر جهان وضع کرده که انتظار نمی‌رود لوس بلانکوس امسال خرید جدیدی انجام دهد.

در عوض آنها اولویت به فروش بازیکنان داند و از این راه 200 میلیون یورو را برای تأمین آینده اقتصادی باشگاه پس انداز کردند.

خوشحال هستند به خاطر ستاره‌هایی که قصد داشتند فصل بعد به خدمت بگیرند منتظر هستند تا اوضاع به حالت عادی برگردد اگرچه این به معنای ماندن در باشگاه‌های فعلی آنها برای یک سال دیگر است.

همه این بازیکنان تحت فشار قرار دارند تا قراردادهای خود را در باشگاه‌های شان امضا كنند به جز ارلینگ هالند كه فقط در جنوری به بوروسیا دورتموند پیوسته است و هنوز قراردادش زمان زیادی دارد.

قراردادهای فعلی کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا در سال 2022 منقضی می‌شوند اما هیچکدام برای امضای قراردادهای جدید راضی نشده اند.

این یک داستان متفاوت با کای هاورتز است که قرارداد او در بایر لورکوزن نیز تا سال 2022 به طول می‌انجامد اما علاقه جدی از جاهای دیگر وجود دارد.

بایرن مونیخ برای خرید ستاره آلمانی از رقابت پای خود را بیرون کشیده ولی حالا چلسی در برای انتقال وی به استمفورد بریج تلاش زیادی می‌کند.

چلسی یکی از معدود باشگاه‌هایی است که تاکنون 60 میلیون یورو برای تیمو ورنر خرج کرده است.

واقعیت این است که 100 میلیون یورو رقم خرید برای بازیکنان زیاد است زیرا باشگاه‌ها سعی می‌کنند با ضررهای مالی نشای از کرونا ویروس مبارزه کنند.

معاملات مبادله مانند روزهایی است که بازار نقل و انتقال حرکت می‌کند.

بیماری همه‌گیر کروناویروس مشکل بزرگی سر راه کارهای رئال مادرید و برنامه‌های این باشگاه برای تابستان قرار داده است.

کهکشانی‌ها در تابستان کاماوینگا، هاورتز، هالند و امباپه را هدف قرار داده‌اند ولی این عملیات‌ها اکنون متوقف شده است.

لوس بلانكوس هاورتز را به عنوان هدف برتر خود برگزیده بود و می‌خواست در یك زمستان و طی حركت غافلگیرانه باو را جذب کند. این ستاره 20 ساله می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند و آماده صبر کردن است اما او تحت فشار زیادی قرار دارد تا یکی از پیشنهادات زیادی را که تابستان امسال به او شده را بپذیرد.

چلسی در صدر جدول قرار دارد و به دنبال ایجاد تیمی است که بتواند در لیگ برتر و اروپا حریفان را به چالش بکشد.

در مورد امباپه، پاری سن ژرمن همچنان قرارداد جدید را روی دست دارد و در جدیدترین صحبت‌ها از دستمزدی به ارزش 40 میلیون یورو در سال حرف زده شده است.

بازیکن فرانسوی می‌داند که با گذشت دو سال از قرارداد فعلی‌اش می‌تواند آینده خود را انتخاب کند. او همچنین می‌داند که رئال مادرید علاقه مند اوست و علاقه او برای انتقال به سانتیاگو برنابئو نیز از بین نرفته است.

این مهاجم برای رفتن آماده است اما فعلا هیئت رئال مادرید با PSG در مورد نقل و انتقالات تماس نگرفته است.

ارلینگ هالند؛ او می‌خواهد فصل دیگری را در دورتموند سپری کند ولی منچستریونایتد در حال افزایش پیشنهاد خود برای جذب وی است.

مانند چلسی، شیاطین سرخ می‌خواهند تیم موفقی ایجاد کنند و به حفظ پل پوگبا نیز اطمینان دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала