Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سمیئونه سومین سرمربی با بیشترین بازی در یک تیم + عکس

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سمیئونه با مدیریت بیشترین بازی در یک باشگاه به سومین سرمربی در لالیگای اسپانیا بدل شد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو سمیئونه با هدایت اتلتیکومادرید در بازی دیشب، از رکورد جان بنیامین توشاک عبور کرد و به سومین سرمربی با بیشترین بازی‌های مدیریت شده در یک باشگاه در تاریخ لالیگای اسپانیا بدل شد.

دیگو پابلو سیمئونه در جریان بازی سه شنبه‌شب تیمش را مقابل سلتا هدایت کرد که این دیدار 323مین بازی تیم او در لالیگا بود.

فقط میگوئل موژوز (رئال مادرید 424) و لوئیز آراگونس (اتلتیکو دی مادرید 407) از این سرمربی پیشی دارند اما جالب است که آمار پیروزی‌های آنان نسبت به مربی آرجانتینی پایین‌تر و ضعیف‌تر می‌باشد.

اتلتیکو زیر نظر سمیئونه 196 بُرد، 76 تساوی و 50 باخت را از اولین بازی در برابر مالاگا در 7 جنوری 2012 تجربه کرده که طی آن سیمئونه 60.68٪ بازی‌ها را در این باشگاه برنده شده است در حالی‌که در مقایسه با وی، میگوئل موئوز آمار 60.61٪، لوئیز آراگونس 60.61٪ و توشاک 39.6٪ را ثبت کرده‌اند.

اتلتی در مسابقات لالیگا 2013/14 پیروز شد و هرگز در هفت فصل کامل سیمئونه به مقام سومی نرسیده است. در این باشگاه سرمربی آرجانتینی یک عنوان قهرمانی کوپا دل ری، دو لیگ اروپا، دو سوپر جام یوفا و یک سوپر جام اسپانیا را به دست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала