Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جدید رئال برای پوگبا

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید "آماده است تا برنامه جدید انتقال پوگبا در تابستان" را عملی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید قرار است تابستان امسال پیشنهاد جدیدی برای پل پوگبا هافبك منچستریونایتد ارائه كند.

پوگبا از تابستان گذشته وقتی آماده یک چالش جدید شد به طور جدی قصد ترک یونایتد را داشته و نیز گفته که بازی او برای مادرید "یک رویا" خواهد بود.

این هافبک همچنین با بازگشت به باشگاه سابقش یوونتوس ارتباط داشته و این واقعیت که او بیشتر این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد هیچ کاری برای آرام کردن گمانه زنی‌ها نداشت.

با این حال پوگبا از زمان شروع مجدد فوتبال با پیوستن برونو فرناندز در جنوری برای اولین بار به فورم اصلی خود برگشته است.

در سال 2016 بود که من‌یونایتد او را با مبلغ 89 میلیون پوند (شکستن رکورد جهانی) از یووه خرید و حالا زین الدین زیدان سرمربی مادرید آماده است تا برای بازیکن مورد علاقه خود پیشنهاد جدید ارائه کند.

نشریه "گیت فوتبال نیوز فرانس" مدعی شده که زیدان به دلیل ناکامی باشگاه اسپانیایی در زمینه جذب پوگبا در تابستان گذشته "بسیار اذیت شده است."

در همین حال غول لالیگا علاقه زیادی به ادواردو کاماوینگا ستاره خط میانی رن دارد اما نشریه فرانسوی اکیپ گزارش کرده که مادرید آماده تا منتظر این بازیکن 17 ساله شود و در عوض متمرکز بر تلاش برای وسوسه پوگبا در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی نماید.

اما به نظر می‌رسد که وسوسه کردن این بازیکن در تابستان امسال بسیار دشوار خواهد بود زیرا پوگبا و فرناندز علائمی را نشان داده‌اند که می‌توانند یک همکاری عالی در خط میانی یونایتد ایجاد کنند.

تیم اوله گونار سولسشر در دیدار روز شنبه لیگ برتر با نتیجه 5-2 مقابل بورنموث پیروز شد و روند پیروزی‌های خود را در همه رقابت‌ها به عدد 16 رساند روندی که با پیروزی 6-0 در جام حذفی آنها در 26 جنوری برابر "ترانمر" آغاز شده بود.

این روند یونایتد را به رده پنجم لیگ برتر رسانده و تنها چهار امتیاز عقب‌تر از لستر و یک بازی کمتر در رده چهارم ایستاده و خوش بینی وجود دارد که شیاطین سرخ می‌توانند در دوره بعدی لیگ بهترین مدعی رقابت باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала