در لیتوانی نشرات آرتی ممنوع شد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر در لیتوانی نشرات آرتی ممنوع شد
 در لیتوانی نشرات آرتی ممنوع شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیسیون رادیو و تلویزیون لیتوانی پخش کانال« آرتی» شبکه خبری راشاتودی را در این کشور ممنوع اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس کمیسیون رادیو و تلویزیون لیتوانی به این خبرگزاری گفت: پخش کانال« آرتی» شبکه خبری راشاتودی را  در این کشور ممنوع اعلام کرد.

در اواخر ماه جون، پخش هفت کانال RT در لیتونی ممنوع شد. آنها تصمیم خود را با این واقعیت که دیمیتری کلیسلوف، صاحب این کانال های تلویزیونی است و تحت تحریم اتحادیه اروپا می باشد، توجیه کردند. در همین حال، ریگا از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا خواست که آنها نیر به اقدام مشابه دست بزنند.

همکار محلی راشاتودی در یمن تهدید به مرگ شد - اسپوتنیک افغانستان
خبرنگار محلی "راشاتودی" در یمن تهدید به مرگ شد

خاطر نشان می گردد که دیمیتری کلیسلوف در واقع هیچ ارتباطی با آرتی ندارد و رسانه دیگری را مانند «آژانس خبری روسیه امروز» هدایت می کند. در حقیقت مارگاریتا سیمونیان، شبکه خبری راشاتودی رهبری می کند که مشمول مجازات های اتحادیه اروپا نیست.

پیش از این آلکساندر مالکویچ، یکی از مقامات مجلس اجتماعی روسیه ضمن تفسیر سخنان هدر نائورت، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه آمریکا درباره خبرگزاری اسپوتنیک و شبکه تلویزیونی "راشا تودی" ابراز عقیده کرد که این انتقادات حاکی از آن است که امریکا به سطح بالای محبوبیت و مهارت حرفه ای این رسانه های روسی معترف است.

شایان ذکر است که آرتی و "روسیه امروز" دو شخص حقوقی متفاوت هستند و اطلاعات مربوط به این دو مدت‌هاست که به صورت باز در اختیار همگان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала