Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: 60 دقیقه کلاس ما جهانی بود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری
مائوریسیو ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس ضمن صحبت در مورد بازی دیشب، اعتراف کرد که میلان از تیم او برتری داشت.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو ساری سرمریب یوونتوس اصرار دارد که یوونتوس باید شکست مقابل میلان را تجزیه و تحلیل کند، زیرا آنها در سطح "کلاس جهانی بودند و 60 دقیقه کنترل کامل" داشتند.

بیانکونری‌ها در حالی‌که با شکست لاتزیو برابر لچه می‌توانستند فاصله امتیازی شان را 10 برسانند ولی روسونری شکست 2-0 را در نیمه دوم جبران کرد و برتری 4-2 در سن سیرو رسید.

ساری پس از بازی گفت: "من فکر می‌کنم 60 دقیقه اول ما کلاس جهانی بود. ما خون‌سرد بودیم و 60 دقیقه کنترول کامل را داشتیم. حتی زیاد فکر کردن در مورد آن زیاد سودآور نیست زیرا ما یک بازی دیگر را در سه روز بعد انجام می‌دهیم."

ساری اضافه کرد: "ما 15 دقیقه آرامش داشتیم. در این دوره برای تیم‌های دیگر اتفاق افتاده است. ما باید در بازی‌های نتایج مثبت بگیریم یعنی این که ما یک ساعت در کنترل کامل بودیم. معمولاً حتی نمی‌توان دلایل این آرامش و خاموشی‌های غیر قابل توضیح را پیدا کرد."

با این حال این اولین بار نیست که یووه پس از دستیابی به یک گل با قدرت ذهنی دست و پنجه نرم می‌کند.

سرمربی ایتالیایی تصریح نمود: "ما اجراهای بدی داشتیم و کاملاً به درستی آنها را از دست دادیم اما اکنون چنین نیست. امروز عصر خوب بازی کردیم. من اخیراً دیده‌ام که بسیاری از تیم‌های دیگر خاموشی مشابهی دارند زیرا این بازی غیرقانونی است که در این دماها بازی و تمرین کنید با این همه بازی نزدیک به هم داشتیم."

وی گفت: "نشستن در اینجا در تلاش برای تجزیه و تحلیل بیش از حد آن و یا محاکمه کردن خودمان می‌تواند ضد بارور باشد و باعث شود ما تمام کارهای خوبی که تاکنون انجام داده‌ایم را از دست بدهیم. این با شکست مقابل ورونا و ناپولی کاملاً متفاوت است بنابراین باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. این تیمی است که توانایی‌های بسیار خوبی در فوتبال دارد و این همان چیزی است که ما باید روی آن کار کنیم."

ماتیس د لیخت و پائولو دیبالا برای بازی دیشب محروم بودند، بنابراین دانیل روگانی یک شروع نادر در دفاع داشت اما ساری در ضربات چهار ضعف را شاهد بود.

او می‌گوید: دفاع تا دقیقه 62 خوب بود چون قبل از آن ما به میلان اجازه نمی‌دادیم. خاموشی همه را زد. شما می‌توانید در آن لحظه همه 11 بازیکن را تغییر دهید و تفاوت خاصی نخواهد داشت. هیگواین کارهایی را که باید انجام می‌داد در این لحظه انجام داد او خوب شروع کرد سپس به آرامی از بازی محو شد."

آیا دانستن باخت لاتزیو قبل از بازی در زمین لچه بر ذهنیت یووه تأثیر گذاشت؟

ساری پاسخ داد: "من فکر نمی‌کنم تغییری ایجاد کرده باشد در غیر این صورت رویکرد اولیه ضعیف بوده و درعوض ما بیشتر بر مسابقات تمرکز داشتیم. حتی فکر نمی‌کنم بعد از 2-0 به آرامش رسیده باشیم، این پنالتی بود که خاموشی را برانگیخت."

او اضافه کرد: "رابیوت امروز یک تلاش انفرادی خارق العاده را به ثمر رساند اولین گل او در پیراهن یوونتوس بود که تأیید بهبود او در هفته‌های اخیر است. رابیوت در نخستین تجربه خود در خارج از کشور در فوتبال ایتالیا و در ترکیب تیم قرار دارد. پیشرفت او با چند مشکل مصدومیت کند شد اما او اکنون به سطح بهتر می‌رسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала