Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا، اینتر و اتلتیکو به دنبال ستاره آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر متئو گوندوزی بازیکن آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
متئو گوندوزی بازیکن آرسنال   Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های بارسلونا، اینترمیلان و اتلتیکو مادرید شرایط گوندوزی بازیکن آرسنال را دنبال می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، متئو گوندوزی ستاره آرسنال مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله بارسلوها، اینترمیلان و اتلتیکومادرید قرار گرفته در حالی‌که توپچی‌ها روی او 40 میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند.

روزنامه "اکیپ" مدعی شده که چندین طرف در اروپا هافبک آرسنال را هدف اصلی خود قرار داده‌اند اما بحث‌ها تاکنون "آرام" سپری می‌شود.

در حالی‌که 40 میلیون یورو روی او ارزش گذاری شده اما آرسنال تلاش دارد برای خلاص شدن از شر این هافبک به هر ایده‌ای گوش دهد.

گزارش‌ها در انگلستان روز گذشته نشان می‌داد كه میكل آرتتا پس از انتقاد از نگرش وی در آخر هفته تصمیم به فروش هافبك فرانسوی گرفته است.

این اتفاق پس از حادثه در شکست مقابل برایتون در تاریخ 20 جون رخ داد که منجر به درگیری گوندوزی با نیل ماپای در میان عملکرد ضعیف توپچی‌ها شد. وی از آن زمان به بعد از ترکیب خارج شده و طبق گزارش‌ها مجبور است به تنهایی تمرین کند.

صحبت از جدایی از آن زمان بسیار زیاد شده و اکیپ می‌گوید اکنون هر دو طرف می‌پذیرند که باید گوندوزی در تابستان امسال منتقل شود.

این بازیکن خود نیز به موکلان‌اش ایده جدا شدن را مطرح کرده تا به تیم دیگری برود و آنان پذیرفته ‌اند.

آنها همچنین از قرارداد قرضی استقبال می‌کنند اما اکیپ می‌گوید "ممکن است مدتی طول بکشد تا موضوع حل شود".

این امر عمدتا به دلیل بسته شدن بسیاری از بازارهای نقل و انتقالات می‌باشد و هنوز بسیاری از علاقه‌مندان او در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند.

اینکه چطور این کار را انجام دهند قدرت هزینه آنها را تعیین می‌کند و چه کاری در بازار انجام می‌دهند بنابراین برای فعلا روسای آرسنال دیگر فشار وارد مذاکره نمی‌کنند.

آنها قصد دارند قبل از هر تلاشی برای تغییر پیراهن آرسنال، منتظر پایان فصل باشند و گوندوزی نیز چنین نظر مشابهی دارد.

او خوشحال است که منتظر پایان فصل باشد و می‌خواهد پروژه‌ای را پیدا کند که به او اطمینان داشته باشد و زمان بازی منظم را برای ادامه روند پیشرفت‌اش اختصاص دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала