Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جاپان پول تکت‌های فروخته شده المپیک را پس می‌دهد

© AP Photo / Shizuo KambayashiA security guard stands in front of an official logo of the 2020 Tokyo Olympic Games on the safety wall at a construction site in Tokyo's Nihonbashi shopping and office district, Monday, Feb. 6, 2017
A security guard stands in front of an official logo of the 2020 Tokyo Olympic Games on the safety wall at a construction site in Tokyo's Nihonbashi shopping and office district, Monday, Feb. 6, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته سازماندهی المپیک توکیو 2020، پول تکت‌های فروخته شده را به صاحبانش باز می‌گرداند.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه‌مندان به ورزش و به خصوص رقابت‌های المپیک، قبل از این که این مسابقات به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا برای یک سال به تعویق بیفتد، تکت برخی بازی‌ها را خریداری کرده بودند تا این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

المپیک 2020 توکیو - اسپوتنیک افغانستان
احتمال برگزاری المپیک توکیو بدون حضور تماشاگر

این طرفداران ورزش با تعویق رقابت‌های المپیک، خواهان بازگرداندن پول‌های شان بودند زیرا در کنار این‌که این رقابت‌ها با یک سال تأخیر برگزار می‌گردد، حضور تماشاگران نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

حالا دولت جاپان در هماهنگی با  کمیته سازماندهی المپیک توکیو 2020، تصمیم گرفته است تا پول تکت‌های فروخته شده را به صاحبانش باز گرداند.

براساس گرازش نشریه کیودوی جاپان، این تصمیم به دلیل درخواست‌های مکرر کسانی‌که تکت‌ها را از قبل خریداری کرده اند، اتخاذ شده است.

رقابت‌های المپیک توکیو، قرار است سال بعد با تغییرات فراوان و با حضور هواداران اندک به خاطر بیماری همه‌گیر کرونا برگزار گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала