Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت قاطع ده‌روسی از مسی در برابر انتقادها در آرجانتین

© AP Photo / Luis VieiraDaniele De Rossi
Daniele De Rossi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دنیله ده‌روسی ستاره سابق رُم، از لیونل مسی حمایت کرد و او را رهبر مناسب برای تیم ملی آرجانتین عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی به اندازۀ که در بارسا می‌درخشد، در تیم ملی اما درخشان نیست و این موضوع سبب شده است تا برخی‌ها از او انتقاد کنند و او را فاقد قدرت رهبری بدانند.
دنیله ده‌روسی که آخرین روزهای فوتبالی‌اش را در باشگاه بوکاجونیورز سپری کرد و با این کشور آشنایی کامل دارد، به انتقاد از منتقدان مسی پرداخت و از بازیکن بارسا حمایت کرد.

ستاره سابق رُم به رسانه‌ها گفت:" مسی دو فینال کوپا آمریکا را در ضربات پنالتی باخت و من در ضربات پنالتی قهرمان جام جهانی شدم. می بینید که در آ رجانتین او را بد و فاقد قدرت رهبری می‌گویند، اما من وهم‌تیمی‌هایم به خاطر قهرمانی جام جهانی 2006 قهرمان ملی هستم. تفاوت چیست؟ پنج سانتی متر. نباید فراموش کنند که خیلی از اوقات مسی به تنهایی بار بازی‌های تیم ملی آرجانتین را به دوش می‌کشد. از نظر فوتبالی چیزی برای توضیح دادن در مورد مسی وجود ندارد.برخی دیگر نظیر رونالدو بازیکنان خیلی خوبی هستند که آمار شان گویا اشت اما من به دیدن بازی مسی افتخار می کنم. تنها خوش شانسی او این بود که در بهترین تیم سی سال اخیر بازی کرد که بارسلونای گواردیولا بود و هم تیمی‌هایش که به اندازه او خوب نبودند از بازی در کنارش بهره بردند".

این در حالی‌ست که بسیاری از مردم در آرجانتین مسی را ناکامی‌های تیم ملی این کشور ناکام می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала