Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک و لبخند پس از برادر کشی در نیوکمپ + عکس

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماندن بارسا در کورس قهرمانی و سقوط اسپانیول به لیگ دسته دوم اسپانیا، سبب شد تا نشریه کاتالونیایی اسپورت تیتر اصلی خود را به این بازی اختصاص دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و اسپانیول شب گذشته در چارچوب هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این دیدار با تک گول سوارز به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید.

دیدار شب گذشته هم برای بارسلونا برای ماندن در کورس قهرمانی و نزدیک شدن به صدر جدول و هم برای اسپانیول برای عدم سقوط به دستۀ پایین‌تر از اهمیت بالایی برخوردار بود.

موضوعی که سبب شد تا برخی رسانه‌ها به این دیدار لقب «برادرکشی» را بدهند و در نهایت پیروزی برادر بزرگ‌تر( بارسلونا) سبب سقوط برادر کوچک‌تر( اسپانیول) به لیگ دسته دوم شد و شهر بارسلون اشک و لبخند را در یک شب تجربه کند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

نشریه کاتالونیایی اسپورت، پس از این بازی تیتر اصلی خود را به دربی کاتالونیا، شادی هواداران بارسا برای ماندن در کورس قهرمانی، ناامیدی و ناراحتی هواداران اسپانیول بخاطر سقوط این تیم به لیگ دسته دوم اختصاص داد.

این نشریه با تیتر« اشک و لبخند» تمام جوانب بازی دیشب را به بررسی گرفت و در مهم‌ترین بخش گزارشش، اخراج بازیکنان دو تیم را با کارت سرخ مستقیم از سوی داور درست عنوان کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала