Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا زمان برگزاری بازی‌های باقیمانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اتحادیه فوتبال اروپا زمان برگزاری بازی‌های باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را هم اعلام کرد.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل احتمالی رونالدو با رئال/ بارسا مقابل بایرن

بر این اساس، بازی برگشت تیم‌های یوونتوس و لیون در تورین که بازی رفت آنها یک بر صفر به سود لیون تمام شد، جمعه هفتم آگست در تورین برگزار می‌شود. همزمان با این بازی منچسترسیتی در انگلیس میزبان رئال مادرید خواهد بود. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با پیروزی 2 بر یک من‌سیتی خاتمه یافت.

ناپولی دیگر نماینده فوتبال ایتالیا هم بازی برگشت خود مقابل بارسلونا در نوکمپ را روز هشتم آگست در نوکمپ انجام می‌دهد. بازی رفت دو تیم یک - یک مساوی شد. در همان شب تیم فوتبال بایرن مونیخ هم در آلمان از چلسی پذیرایی می‌کند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج 3 بر صفر به سود نماینده آلمان خاتمه یافت. تمامی بازی‌های از ساعت 11:30 به وقت کابل برگزار می‌شوند.

با مشخص شده برنده این‌ بازی‌ها، تیم‌های صعودکننده راهی لیسبون پرتگال می‌شوند تا ادامه مسابقات را به صورت متمرکز و تک حذفی انجام دهند. پیش از این تیم‌های اتلتیکومادرید، پاری‌سن‌‌جرمن، آتالانتا و لایپزیگ جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала