Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین گریزمن را دوباره احیا کرده است

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتون گریزمن در زمان کیکه ستین روی نیمکت هدایت بارسلونا دوباره احیا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتون گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا که از زمان آغاز فصل 2019/20 نتوانست طبق انتظارات بدرخشد، ولی از زمان حضور کیکه ستین روی نیمکت هدایت بارسلونا و شروع مجدد لالیگا این بازیکن دوباره احیا شده و یک مهاجم تأثیرگذار در بازی‌ها شده است.

گریزمان متولد شد

ممکن است برای صاف کردن راه قهرمانی این فصل لیگ خیلی دیر باشد اما بازیابی بهترین نسخه آنتون گریزمن در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی، یکی از معدود لذت‌های کلیدی بارسا پس از هفته‌های غم انگیز است. و مهمتر از همه این امیدواری از زمان شروع مجدد فوتبال برای لیگ قهرمانان اروپا در بازی بارسا – ناپولی که در ماه آگوست برگزار خواهد شد، او را تغذیه می‌کند.

بارسا تقریباً در هشت روز فشرده سازی طی بیست و پنج روز تمام گزینه‌های خود را در این رقابت‌ها از دست داده است. گریزمن به نوعی درصد کاهش پیروزی‌های بارسلونا در بازی‌های مشخص شده را بهتر ساخته و نشان می‌دهد که برخی از شاخه‌های سبز مانند بازی مقابل ویارئال (1-4) را معرفی کرده است.

پس از آنکه کیکه ستین توضیح داد که داشتن سلسله مراتب همان است که غیرقابل انکار نیست عملکرد آنتون را زیر سوال برد که این امر حتی شایعه جدایی او را مطرح کرد.

به نمایش فیزیکی او، نظم و انضباط تاکتیکی یا کار او بلکه بی ربط بودن او در بازی‌ها و عدم توانایی وی در ارتباط بودن با بازی تیم است.

اما در این تحلیل یک عامل کلیدی مورد غفلت قرار گرفته است و آن این‌که بارسا سه تساوی مقابل سویا (0-0) ، سلتا (2-2) و اتلتیکو (2-2) کسب کرده که صدرنشینی را از این تیم گرفته است.

"گریزمن" در هر سه بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. مشکلات او دلیل بازی بد نبود بلکه یک علامت بود.

بعد از آنکه در بازی برابر اتلتیکو وی در دقیقه 90 وارد زمین شد، ال‌چولو سیمئونه درباره آن گفت: "هیچ سخنی در این مورد ندارم."

 

دو جلسه مهم

در وسط هفته جلسه‌ای کارمندان و مربیان برگزار شد و همچنان گریزمن با سران باشگاه انجام داد که درنهایت نظر مثبت باشگاه در مورد او مطرح شد.

برابر ویارئال (1-4) بارسا بهترین مسابقه خود را پس از همه‌گیری کرونا ویروس ارائه داد در حالی که مسی پشت لوئیز سوارز و گریزمن قرار گرفت. دومی بیشتر در موقعیتی متمرکز شده که به وی اجازه می‌دهد تا بیشتر در بازی شرکت کند. ارتباط با لئو در گل فوق العاده وی در د لا سرامیکا با پاشنه فوق ستاره آرجانتینی و درخشش در هر دو پیروزی در دربی نشان می‌دهد که شاهزاده کوچک (سوارز) بازگشت خوبی داشته است.

 

هدفی از بازگشت فوتبال

برتری 1-0 بارسا در دربی مقابل اسپانیول یا کمک خوب او برای لوئیس سوارز در نیمه اول هرچند که با یک گل به پایان نرسید اما گرفتگی‌های کلاس از گریزمن بود که در 8 بازی پس از همه گیری تنها سهم داشته است. یکی از شانزده گلی که تیم به آن دست یافت برابر ویارئال بود.

بازیکن فرانسوی در نیم فصل دوم لالیگا دو گل زده است رقم بسیار ضعیفی در مقایسه با 7 گل و 4 پاس گل نیم فصل اول.

امید این است که آنتوان دوباره به سوابق معمول خود بازگردد زیرا در مقایسه با تعادل خود در اتلتیکو حتی ناامیدکننده‌تر است:

 

آمار گریزمن در لالیگا:

لالیگا 2018/19 | 15 گل و 8 پاس گل

لالیگا2017-18 | 19 گل و 9 پاس گل

لالیگا 2016-17 | 16گل و 8 پاس گل

لالیگا 2015-16 | 22 گل و 6 پاس گل

لالیگا 2014-15 | 22 گل و 3 پاس گل

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала