Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان هشدار داد؛ اوضاع تغییر نکند، از میلان می‌روم

© REUTERS / SERGIO PEREZزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سویدنی به باشگاه آ.ث میلان هشدار داد که در صورتی که اوضاع در این باشگاه تغییر نکند، از این تیم خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ در جنوری و پس از ات قراردادش با اای گلکسی آمریکا به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشت؛ جایی که به همراه روسونری در سال 2011 موفق به فتح اسکودتو شده بود اما آینده وی فراتر از فصل 2019 - 2020ر هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

Футболисты Златан Ибрагимович и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
اعلام ترکیب میلان - یوونتوس؛ تقابل زلاتان با رونالدو + عکس
زلاتان 38 ساله پس از بازگشت به میلان هشت گل به ثمر رسانده است و با بخشیدن جانی تازه به روسونری به این تیم کمک کرده است تا خود را به کورس رقابت برای حضور در لیگ اروپا برساند. ایبرا در پاسخ به سؤالی درباره آینده‌اش و احتمال تمدید قرارداد خود که در انتهای این فصل به پایان می‌رسد، گفت:«ایبرا بازی می‌کند تا جام ببرد وگرنه ترجیح می‌دهد که در خانه بماند. به من گفتند که بازنشسته شدن در آمریکا (MLS) بیش از اندازه آسان است. به همین دلیل به میلان برگشتم. من فقط به خاطر عشقی که داشتم به میلان برگشتم، چون حالا دارد عملاً مجانی بازی می‌کند.»
ستاره سویدنی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«بعد هم که این وضعیت فعلی به خاطر کرونا شکل گرفت و همه چیز را متوقف کرد، من فکر کردم که شاید برخی‌ها دارند تلاش می‌کنند که به من بگویند باید بازنشسته شوم. خوشبختانه، ما دوباره به زمین بازی برگشتیم. مصدومیتم هم برطرف شد تا دوباره بتوانم بازی کنم و بعد از دو روز آماده بازگشت به میدان شدم. ایبرا چنین بازیکنی است. با این‌ها به من گفتند که زیاد تند نروم.»
ابراهیموویچ 38 ساله درباره احتمال بازنشسته شدنش در پایان فصل جاری هم تأکید کرد:«ایبرا برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده است و هنوز هم در این کار بهترین است. ببینیم دو ماه دیگر که فصل به پایان می‌رسد اوضاع و احوالم چطور خواهد بود. باید ببینم که در باشگاه هم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اگر وضعیت میلان بخواهد همین‌طور پیش برود، صادقانه بگویم که بعید است سال بعد شما مرا در میلان ببینید. ایبرا بازیکنی در سطح لیگ اروپا نیست و میلان هم باشگاهی نیست که به لیگ اروپا تعلق داشته باشد.»

ستاره سوئدی میلان درباره ورود رالف رانگنیک (سرمربی آلمانی سابق لایپزیگ) به میلان به‌عنوان سرمربی جدید روسونری با وجود نتایج خوبی که میلان در این اواخر با استفانو پیولی گرفته است، عکس‌العمل جالبی نشان داد و گفت: رانگنیک؟ او دیگر چه کسی است؟ من حتی او را نمی‌شناسم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала