Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: قبل از رفتنم تاتنهام را قهرمان می‌سازم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه مورینیو به هواداران تاتنهام تعهد داد که قبل از جدایی از این تیم حداقل یک جام کسب خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در لیگ برتر هم در جایگاه سوم قرار گرفت، امیدهای هوادارانش را برای قهرمانی در فصل جاری افزایش داد اما با شروع فصل جدید این تیم دور از انتظار ظاهر شد و نتایج بدی کسب کرد.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اندومبله به مورینیو: نمی‌خواهم زیر نظرت کار کنم

مشکلات و نتایج ضعیف این تیم سبب شد تا مدیران ارشد، پوچتینوی آرجانتینی را اخراج و مورینیوی پرتگالی را برای هدایت این تیم انتخاب کنند.
این تیم با حضور مورینیو هم نتایج خوبی کسب نکرده و در حال حاضر در رده نهم جدول قرار دارد و به نظر می‌رسد که به لیگ قهرمانان اروپا هم راه نخواهد یافت.
مورینیو اما به هواداران این تیم تعهد سپرد که قبل از جدایی خودش از این تیم حداقل یک جام کسب خواهد کرد و برای رسیدن به قهرمانی هواداران باید صبور باشند.
او گفت:" من برای باشگاه کار می‌کنم و به فکر خودم نیستم. همچنان می‌گویم که جاه‌ طلبی من مانند قبل است. ذات من تغییر نکرده اما شاید در مقطعی باشم که کمتر به خودم و رکوردها توجه دارم و بیشتر به باشگاه نگاه می‌کنم. خوشبینم زیرا از روز اول شروع به تلاشی فراوان کردم زیرا باور دارم در ترکیب ما تغییراتی خواهیم داشت و نیازمند سرمایه زیادی مانند تابستان گذشته نیستیم. باور نمی‌کنم که فصل آینده  مانند امسال پر از نکات منفی باشد و فکر می‌کنم فصل متفاوتی در پیش خواهیم داشت. شما فکر کنید، چقدر طول کشید تا لیورپول و کلوپ قهرمانی به دست آورند؟ 4 سال. باور دارم در این 3 سال که من با تاتنهام قرارداد دارم، می‌توانیم قهرمانی به دست آوریم".

این در حالی‌ست تاتنهام در آغاز فصل و در زمستان ستاره‌های بزرگی به خدمت گرفت تا در لیگ قهرمانان و لیگ برتر بدرخشد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала