Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: وقتی خطا شود پنالتی اعلام میشود؛ نگران آینده نیستم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از کسب پیروزی در مقابل آلاوز در نشست خبری به تمجید از دروازه بان تیمش پس از ثبت پنجمین کلین شیت متوالی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر در مقابل آلاوز به برتری رسید تا به عنوان قهرمانی رقابت ها نزدیک تر شود.

زیدان سرمربی کهکشانی که تیمش روند فوق العاده ای را پشت سر میگذارد و در هشت بازی متوالی به برتری رسیده است در نشست خبری پس از این دیدار به توصیف دروازه بان تیمش پرداخت که موفق به ثبت پنجمین کلین شیت پی در پی میشود.

زیدان در این خصوص گفت: کورتوا بازیکن بسیار مهمی است و تأثیر زیادی دارد. فوتبال یک بازی تیمی است، اما کورتوا ضربات زیادی را مهار می کند و مانع از باز شدن دروازه تیم می شود و ما هم خیلی خوب کار می کنیم. گل نخوردن غیر ممکن است، اما حقیقت این است که خیلی کم گل می خوریم. یک کورتوای آماده داریم و باید به کار خود ادامه دهیم. تیم گل های زیادی دریافت نمی کند.

سه پنالتی برای رئال مادرید در سه بازی اخیر

اگر خطای پنالتی صورت بگیرد، پس پنالتی هم اعلام خواهد شد. مهم ترین مسئله این است که گلزنی می کنیم. ما در تلاش هستیم. هیچ چیز تضمین شده نیست و هنوز سه بازی دیگر باقی مانده و نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. روز دوشنبه یک بازی بسیار سخت مقابل گرانادا خواهیم داشت. حالا وقت استراحت است چون زمان زیادی نداریم، هرچند بعد از کسب پیروزی بهتر است استراحت کنید.

بازی های آینده رئال مادرید

 من نسبت به بازی‌های آینده نگرانی ندارم. مهم فقط این است که به پیروزی در بازی‌هایمان ادامه بدهیم. ما امروز چهار پنج گل نزدیم ولی علتش این بود که حریف ما دفاع می‌کرد. ما امروز دو گل زدیم که یکی از آنها در جریان بازی به ثمر رسید و زیبا بود. من از شرایط تیمم راضی‌ام و نگرانی ندارم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала